Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Spine op december 17, 2014, 16:41:24
Is het een idee om die kut trommel zaterdag te vervangen door een triangel?

Goed idee! Mag ie voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd z'n ding doen!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

de Schoot

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op december 17, 2014, 16:55:24
Goed idee! Mag ie voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd z'n ding doen!

Gister net als zaterdag een topsfeer  :y

Zelfs met 240 man slagen we er in om 3 verschillende nummers te zingen  :_schater

Zing voor Cambuur, spring voor Cambuur hé hé  w:)

dizzhead

Citaat van: Spine op december 17, 2014, 16:41:24
Is het een idee om die kut trommel zaterdag te vervangen door een triangel?

Is dat net zoiets als een snoep trommel?  :devil

DeGroteLeeuwarder

Vandaag weer hetzelfde vak 14 zet het liedje 'ik ben blij dat ik je niet vergeten ben' in en tot 3 keer toe gaat die trommel er door heen. Iedereen onder in 14 dacht t zelfde, waarom? Uiteindelijk wel een aantal keer het er door gekregen en dan zie je dat het aanslaat en de halve tribune mee doet. Die trommel ken je beter vervangen door een triangel :)
Maar tog 3 punten en daar mogen we trots op zijn!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Destroyer

Waar zijn die mooie zwarte spandoeken met doodskoppen van vak 14 gebleven? Jammer dat ze niet meer hangen. Kale plek nu daar.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Destroyer op december 20, 2014, 21:19:05
Waar zijn die mooie zwarte spandoeken met doodskoppen van vak 14 gebleven? Jammer dat ze niet meer hangen. Kale plek nu daar.

Ja idd, hangen er al een tijdje niet meer
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

zeewolde

Hulde voor het spandoek voor vd Belt.

Cambuur123

Zag deze spandoeken vandaag liggen bij een wedstrijd uit de premier league volgens mij hull? Kijk delaatste tweet van @AndyMedcalf :)

Cambuur123

(Gaat over een doodskop VAK14 spandoek en een NL'se vlag met Cambuur erop)

Galdiano

Citaat van: Cambuur123 op december 20, 2014, 21:36:51
Zag deze spandoeken vandaag liggen bij een wedstrijd uit de premier league volgens mij hull? Kijk delaatste tweet van @AndyMedcalf :)

Klopt er is een groep uit Leeuwarden in Hull dit weekend.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Spandoek gvb erg mooi. Trommel moet echt nokken.

Ruppppert

Citaat van: Destroyer op december 20, 2014, 21:19:05
Waar zijn die mooie zwarte spandoeken met doodskoppen van vak 14 gebleven? Jammer dat ze niet meer hangen. Kale plek nu daar.
volgens mij was die kapot, moet nog een nieuwe gemaakt worden volgens mij

Dokkumer

Pfff, wat een lawaai op een gegeven moment. Heerlijk!!

Nightmarelwd

Citaat van: Ruppppert op december 20, 2014, 23:27:22
volgens mij was die kapot, moet nog een nieuwe gemaakt worden volgens mij

Klopt. Die grote is kapot
Die andere twee waren bij Hull vanmiddag.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op december 20, 2014, 21:18:33
Vandaag weer hetzelfde vak 14 zet het liedje 'ik ben blij dat ik je niet vergeten ben' in en tot 3 keer toe gaat die trommel er door heen. Iedereen onder in 14 dacht t zelfde, waarom? Uiteindelijk wel een aantal keer het er door gekregen en dan zie je dat het aanslaat en de halve tribune mee doet. Die trommel ken je beter vervangen door een triangel :)
Maar tog 3 punten en daar mogen we trots op zijn!

Ook Oost sprong mee met het nummer.
MI-Sider for Life