Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Heracles had op de tribune en op het veld HELEMAAL niks te zeggen  |:) Ik vind dat liedje dat ik paar geleden ook al hoorde ook wel vet hoe heet ie?

SCC-J

Citaat van: Galdiano op december 16, 2014, 22:55:32
Hij doelt op "spring voor Cambuur zing voor Cambuur he he"
Dat ben ik dan wel weer met hem eens, maar dat hebben we te danken aan Nightmare.

waldkip

Citaat van: Casuals-lwd op december 16, 2014, 23:05:00
Heracles had op de tribune en op het veld HELEMAAL niks te zeggen  |:) Ik vind dat liedje dat ik paar geleden ook al hoorde ook wel vet hoe heet ie?
dat Guus Meeuwis liedje van "omdat ik jou nooit gegeten ben" heb ik ook al een tijd niet meer gehoord sinds vanavond.

michello

Citaat van: waldkip op december 16, 2014, 23:22:13
dat Guus Meeuwis liedje van "omdat ik jou nooit gegeten ben" heb ik ook al een tijd niet meer gehoord sinds vanavond.



Ooit geïntroduceerd door Span!  _O_

Nightmarelwd

Citaat van: siepelsjeu op december 16, 2014, 22:49:41
'ik zing voor cambuur'   jezus man kom op we zijn geen joden

Nogmaals dat nummer heeft niks te maken met de joden.

Nummer wordt gezongen in Zwitserland, Duitsland.

als we toch over Ajax nummers hebben. Welke melodie denk je dat Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden als eerste werd gebruikt.

Het merendeel van de melodieën komen bij Twente vandaan.






MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J op december 16, 2014, 23:12:11
Dat ben ik dan wel weer met hem eens, maar dat hebben we te danken aan Nightmare.

Je kan het leuk vinden of niet leuk vinden, dat het sfeer brengt is een ding wat zeker is
MI-Sider for Life

dizzhead

Als je het niet leuk vind, doe je niet mee. Maar ga niet vertellen wat een ander wel of niet mag zingen. Is het de vak 13/14/15 discussie niet; is het wel weer de melodie van de liedjes.  8P

Nightmarelwd

Twee uitwedstrijden, twee keer geen trommel, tweemaal Topsfeer.

Idee voor UL om zaterdag 90 minuten zonder trommel sfeer te maken
MI-Sider for Life

Daddy T.

Citaat van: Nightmarelwd op december 17, 2014, 09:46:55
Twee uitwedstrijden, twee keer geen trommel, tweemaal Topsfeer.

Idee voor UL om zaterdag 90 minuten zonder trommel sfeer te maken

_O_ _O_ _O_
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Nightmarelwd

Citaat van: michello op december 16, 2014, 23:39:32


Ooit geïntroduceerd door Span!  _O_

Ik vind het een carnavalsnummer, maar de tekst is wel passend en het is sfeerverhogend.

En ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Dat ik nog zoveel kleine dingen van je ken
Omdat ik steeds ben blijven dromen dat 't toch zover zou komen
Ben ik blij dat ik je niet vergeten ben
MI-Sider for Life

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Nightmarelwd op december 17, 2014, 10:08:05
Ik vind het een carnavalsnummer, maar de tekst is wel passend en het is sfeerverhogend.

En ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Dat ik nog zoveel kleine dingen van je ken
Omdat ik steeds ben blijven dromen dat 't toch zover zou komen
Ben ik blij dat ik je niet vergeten ben

Is idd wel een aanstekelijk nummer. Gister weer leuke sfeer bij Heracles!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Nightmarelwd op december 17, 2014, 09:46:55
Twee uitwedstrijden, twee keer geen trommel, tweemaal Topsfeer.

Idee voor UL om zaterdag 90 minuten zonder trommel sfeer te maken

:thumbsup :thumbsup :thumbsup
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

dit is mien club

Uit is de sfeer vaak beter als bij de thuis wedstrijden.

Maar goed, ik heb me gister prima vermaakt. Dat geneuzel over "ajax, twente, enz" nummers. Het zijn melodieën waar je een eigen tekst op kan maken. Boeiend.

Zolang je er een eigen draai aangeeft is er niks mis mee. Voor de gene die dat roepen, ik zou zeggen kom maar met een originele melodie.


What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: dit is mien club op december 17, 2014, 16:25:51
Uit is de sfeer vaak beter als bij de thuis wedstrijden.

Maar goed, ik heb me gister prima vermaakt. Dat geneuzel over "ajax, twente, enz" nummers. Het zijn melodieën waar je een eigen tekst op kan maken. Boeiend.

Zolang je er een eigen draai aangeeft is er niks mis mee. Voor de gene die dat roepen, ik zou zeggen kom maar met een originele melodie.

Thuis is het vaak zo dat 2 groepen door elkaar zingen, bij uitwedstrijden ben je 1 groep en daar wordt de sfeer ook beter op. En denk je niet dat Ajax en Twente het ook van een ander hebben? Je kan gewoon je eigen versie er op los laten!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Spine

Is het een idee om die kut trommel zaterdag te vervangen door een triangel?