Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Galdiano op december 16, 2014, 10:00:56
Op voetbalzor staan de 50 mooiste mega doeken. Die van Cambuur staat er niet tussen. (Zal wel komen omdat hij gedrukt is)

http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=232102

Komt denk ik meer door VZ, die weinig waarde hechten aan kwalitatief nieuws en onderzoek. 50 foto's tonen veroorzaakt een heleboel impressies op de banner rechtsbovenin de fotoviewer.

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 16, 2014, 10:16:49
Ik zie regelmatig foto's van sfeeracties voorbij komen, dit is allemaal zelf gemaakt. Als je het goed doet zie verschil niet tussen gedrukt of gespoten.

Deze ook?


dizzhead

en die grote van vitesse staat volgens mij zelfs drukwerkreclame op.

Dokkumer

En die van de jarrebeffers zijn lokale kleurplatenacties :devil

Galdiano

Dat lijken me inderdaad ook gedrukte doeken.  ;)

Groeten uit Dordrecht gebruiken ze iedere wedstrijd  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 16, 2014, 12:25:25
Dat lijken me inderdaad ook gedrukte doeken.  ;)

Groeten uit Dordrecht gebruiken ze iedere wedstrijd  :_schater
Tijd voor een nieuw doekje daar, PUNTEN uit Dordrecht :devil

siepelsjeu

'ik zing voor cambuur'   jezus man kom op we zijn geen joden

SCC-J

Weet niet waar je op doelt maar sfeer was zo te horen top! In het uitvak

siepelsjeu

de sfeer was top maar dat ik zing voor cambuur lied slaat echt gewoon helemaal nergens op

Unknown

Citaat van: SCC-J op december 16, 2014, 22:50:59
Weet niet waar je op doelt maar sfeer was zo te horen top! In het uitvak

Op de melodie van " ajax joden super joden" bedoelt ie gok ik

Galdiano

Citaat van: SCC-J op december 16, 2014, 22:50:59
Weet niet waar je op doelt maar sfeer was zo te horen top! In het uitvak

De trommel was er niet. Wat een sfeer.  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

HilversumOnTour

Citaat van: Unknown op december 16, 2014, 22:52:23
Op de melodie van " ajax joden super joden" bedoelt ie gok ik

Spring voor Cambuur, zing voor Cambuur HE HE
Ajax Joden, Super Joden HE HE

Sja, ik vind hem wel lekker klinken. Net als die (Don't wanna) GO HOME..  _O_

Galdiano

Hij doelt op "spring voor Cambuur zing voor Cambuur he he"
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sander Scc

Heerlijk man wat een sfeer! Heracles niet eens gehoord.
Leek wel of stond de microfoon in het uitvak. Werd echt hard en goed gezongen! Top!  |:)

speculeter

Prachtig sfeervolle uitvak.