Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

TM

Iedereen moet alleen nog even de begin tekst leren, want er zijn maar een handjevol die dat kennen :zweep !

So hoist up the John B sail
See how the main sail sets
Call up the captain ashore
let me go hommeeeee
I wanna go home
I wanna go home
This is de worst trip i've ever been on.

Of voor de verandering:

THIS IS A SHITHOLE
I WANNA GO HOME


DeGroteLeeuwarder

Citaat van: TM op december 15, 2014, 12:34:21
Iedereen moet alleen nog even de begin tekst leren, want er zijn maar een handjevol die dat kennen :zweep !

So hoist up the John B sail
See how the main sail sets
Call up the captain ashore
let me go hommeeeee
I wanna go home
I wanna go home
This is de worst trip i've ever been on.

Of voor de verandering:

THIS IS A SHITHOLE
I WANNA GO HOME



Ja klopt, maar een paar mensen kennen die tekst. Op t cambuurplein na Utrecht uit kende bijna niemand t. Morgen maar weer zingen bij Heracles  |:)
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

CJ058


Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op december 14, 2014, 15:57:44
Dat liedje vind ik wel goed bedacht en komt niet van ajax maar van twente (Wij zijn FC Twente, Twente Enschede):

Elke keer als ik mij niet scheer dan doe ik dat voor jou
Voor SC Cambuur Leeuwarden in het geel en blauw
jalalalalalalal
jalalalalalala

Man o man ik had het idee dat degene die dit zongen nog geen baardgroei hebben.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op december 14, 2014, 16:19:06
De "I spend all my money" song gaat ook nergens meer over maar past wel bij ons  :proost

I spend all my money is een nummer dat is ontstaan bij de Eagles uit in augustus 1992.
MI-Sider for Life

666

Citaat van: Nightmarelwd op december 15, 2014, 18:48:20
I spend all my money is een nummer dat is ontstaan bij de Eagles uit in augustus 1992.

In die periode ook het woonschip,  als ik het mij nog goed kan herinneren.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op december 15, 2014, 18:55:32
In die periode ook het woonschip,  als ik het mij nog goed kan herinneren.

Was hetzelfde jaar.
MI-Sider for Life

Yellow Army



Depeche mode - Just cant get enough
Area 58

Casuals-lwd

Citaat van: Yellow Army op december 15, 2014, 22:12:36


Depeche mode - Just cant get enough
Werd afgelopen zaterdag in het uitvak gezongen, jammergenoeg enkel het refrein.

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op december 15, 2014, 18:58:33
Was hetzelfde jaar.
Zelfde jaar, maar wel een seizoen eerder ;)

Galdiano

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op december 15, 2014, 14:05:54
Ja klopt, maar een paar mensen kennen die tekst. Op t cambuurplein na Utrecht uit kende bijna niemand t. Morgen maar weer zingen bij Heracles  |:)

We zijn er mee begonnen op de terugreis vanuit Venlo tijdens de playoffs.
Iedereen vond het toen irritant, en nu het bekender wordt, zingen die personen het hardst mee. Ach het is gewoon heerlijk om het te zingen/schreeuwen.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Galdiano op december 16, 2014, 08:38:29
We zijn er mee begonnen op de terugreis vanuit Venlo tijdens de playoffs.
Iedereen vond het toen irritant, en nu het bekender wordt, zingen die personen het hardst mee. Ach het is gewoon heerlijk om het te zingen/schreeuwen.  |:)

Ja klopt, blijft een heerlijk liedje. Wordt wel leuker als steeds meer mensen m kennen. Zal vanavond ook wel weer te horen zijn
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Galdiano

#1707
Op voetbalzor staan de 50 mooiste mega doeken. Die van Cambuur staat er niet tussen. (Zal wel komen omdat hij gedrukt is)

http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=232102
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 16, 2014, 10:00:56
Op voetbalzor staan de 50 mooiste mega doeken. Die van Cambuur staat er niet tussen. (Zal wel komen omdat hij gedrukt is)

http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=232102
Ik heb meerdere gedrukte exemplaren gezien, dus dat zal niet een criterium zijn.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2014, 10:10:05
Ik heb meerdere gedrukte exemplaren gezien, dus dat zal niet een criterium zijn.

Ik zie regelmatig foto's van sfeeracties voorbij komen, dit is allemaal zelf gemaakt. Als je het goed doet zie verschil niet tussen gedrukt of gespoten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets