Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Sfeer was top.

Voor degene die proberen om volgend jaar gaan we weer hoerenveen op en neer in te zetten, niet meer doen. Hoop dat het na gisteren duidelijk is. Nu nog ophouden met: wie niet springt die is een boer en we zijn weer een stuk verder.

Er werd nog een lied ingezet onderin het uitvak. Melodie is van ajax vak 410. Maar wat er werd gezongen weet ik niet. maar het klonk nergens naar.

Klonk als: Wanneer ik mij scheer ga k naar Cambuur.
MI-Sider for Life

CJ058



Oh Albert Rusnak, you are the love of my life

Oh albert Rusnak, i'll let you shag my wife

Alleen de laatste zin van het versje veranderen. Laatste thuiswedstrijd maar een klein eerbetoon aan hem?

Casuals-lwd

#1682
Citaat van: Nightmarelwd op december 14, 2014, 14:29:35
Sfeer was top.

Voor degene die proberen om volgend jaar gaan we weer hoerenveen op en neer in te zetten, niet meer doen. Hoop dat het na gisteren duidelijk is. Nu nog ophouden met: wie niet springt die is een boer en we zijn weer een stuk verder.

Er werd nog een lied ingezet onderin het uitvak. Melodie is van ajax vak 410. Maar wat er werd gezongen weet ik niet. maar het klonk nergens naar.

Klonk als: Wanneer ik mij scheer ga k naar Cambuur.
Dat liedje vind ik wel goed bedacht en komt niet van ajax maar van twente (Wij zijn FC Twente, Twente Enschede):

Elke keer als ik mij niet scheer dan doe ik dat voor jou
Voor SC Cambuur Leeuwarden in het geel en blauw
jalalalalalalal
jalalalalalala

Eewal

Citaat van: Casuals-lwd op december 14, 2014, 15:57:44
Wie niet springt die is een boer afschaffen? Waarom?

Dat liedje vind ik wel goed bedacht en komt niet van ajax maar van twente (Wij zijn FC Twente, Twente Enschede)
Elke keer als ik mij niet scheer dan doe ik dat voor jou
Voor SC Cambuur Leeuwarden in het geel en blauw
jalalalalalalal
jalalalalalala
ik heb geen betere teksten hoor, maar dit gaat ook nergens meer over..

Casuals-lwd

Citaat van: Eewal op december 14, 2014, 16:09:18
ik heb geen betere teksten hoor, maar dit gaat ook nergens meer over..
De "I spend all my money" song gaat ook nergens meer over maar past wel bij ons  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Casuals-lwd op december 14, 2014, 15:57:44
Elke keer als ik skeer dan doe ik dat voor jou
Voor SC Cambuur Leeuwarden in het geel en blauw

Deze tekst mag alleen door Henk de Groat gezongen worden
Henk, held, bedankt

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Holwerd voor Cambuur

Glory Glory SC Cambuur
Glory Glory SC Cambuur
Glory Glory SC Cambuur
SC Cambuur Leeuwarduh

:proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Whoestemen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 14, 2014, 19:27:24
Glory Glory SC Cambuur
Glory Glory SC Cambuur
Glory Glory SC Cambuur
SC Cambuur Leeuwarduh

:proost

We zijn geen United, City past beter bij ons en aangezien we alleen maar kunnen jalalalala'en, stel ik deze voor om te beginnen.

Nah nah nah,
Na na na nah,
Na na na nah,
Cambuur...

(Hey Jude)

:zweep

Holwerd voor Cambuur

Jij bent natuurlijk een beetje bevooroordeeld :_schater

Je moet songs niet te moeilijk maken en dit lijkt mij een vrij simpele. Bovendien kan ik geen andere club in NL bedenken die dit nummer gebruikt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Whoestemen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 14, 2014, 22:27:51
Jij bent natuurlijk een beetje bevooroordeeld :_schater

Je moet songs niet te moeilijk maken en dit lijkt mij een vrij simpele. Bovendien kan ik geen andere club in NL bedenken die dit nummer gebruikt.

Hest geliek hoor, uit de Britse voetballiederenhistorie/repertoire kunnen we veel mooi dingen lenen.

Zelf geniet ik erg van de clubliederen die echt bij onze club passen. Gelukkig hebben we daar een paar van, rest is toch een beetje mode, en ondanks dat dit erbij hoort en ook best leuk kan zijn is mode in voetbal poep.

Yellow/Blue Moon, mag natuurlijk ook  :zweep  8P

Utekleitrokken

Sommige teksten gaan nergens over maar dat maakt in sommige gevallen geen reet uit als het lied goed en snel op te pakken is door het gros. Vind ik dan hè.

Elke keer als ik mie skeer, doe ik dat voor jou.. Kan ik daar uit opmaken dat men zich dan scheert omdat ie er netjes wil uitzien voor Cambuur? (Sien wief, al neukt ze niet en pijpt ze niet ;))

En ben het wel met nachtmerrie-lwd eens. Waarom houden we ons zo bezig met die lui 30km verderop? Wij staan boven de boeren, volgend jaar gaan we weer, wie niet springt is een... Richt je liever op onze eigen club.

dizzhead

Citaat van: Whoestemen op december 14, 2014, 22:23:47
We zijn geen United, City past beter bij ons en aangezien we alleen maar kunnen jalalalala'en, stel ik deze voor om te beginnen.

Nah nah nah,
Na na na nah,
Na na na nah,
Cambuur...

(Hey Jude)

:zweep

_O_


https://www.youtube.com/watch?v=en5KP-HcPyY


dizzhead

Even voor alle duidelijkheid, volgens mij is het als volgt; ik hoorde wat wisselende varianten vanuit het uitvak ;)

Bij verlies
I wanna go home, I wanna go hoooooooome... this is the worst trip i've ever been on!

Bij winst
Don't wanna go home, don't wanna go hoooooome... this is te best trip i've ever been on!

Sander Scc

Citaat van: dizzhead op december 15, 2014, 11:40:11
Even voor alle duidelijkheid, volgens mij is het als volgt; ik hoorde wat wisselende varianten vanuit het uitvak ;)

Bij verlies
I wanna go home, I wanna go hoooooooome... this is the worst trip i've ever been on!

Bij winst
Don't wanna go home, don't wanna go hoooooome... this is te best trip i've ever been on!

Maak t nou niet te ingewikkeld en wees blij dat er wat uit komt  :devil
Klinkt wel leuk verder!