Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Ja......Friese vlag erbij. :devil

Lwdscc

Spring voor Cambuur, Spring voor Cambuur hé hé  8P 

666

Citaat van: Lwdscc op december 09, 2014, 14:49:54
Spring voor Cambuur, Spring voor Cambuur hé hé  8P

Je hebt van die liedjes die door iedereen gezongen worden en je hebt van die liedjes die bij een bepaalde club horen. Bij dit liedje heb ik dit ook, bij Twente en niet bij Cambuur.

Net zoals ik spring voor NAC (al ge/misbruikten wij dit al bij Jack).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Utekleitrokken

Citaat van: Lwdscc op december 09, 2014, 14:49:54
Spring voor Cambuur, Spring voor Cambuur hé hé  8P 


Citaat van: Nightmarelwd op november 29, 2014, 08:35:34
Spring voor Cambuur, zing voor Cambuur
hé hé,
Spring voor Cambuur, zing voor Cambuur
hé hé
Spring voor Cambuur, zing voor Cambuur
hé hé

Makkelijk voor iedereen en je blijft warm vanavond in de kou.

;)


Drumfather SCC

Citaat van: 666 op december 09, 2014, 14:58:14
Je hebt van die liedjes die door iedereen gezongen worden en je hebt van die liedjes die bij een bepaalde club horen. Bij dit liedje heb ik dit ook, bij Twente en niet bij Cambuur.

Net zoals ik spring voor NAC (al ge/misbruikten wij dit al bij Jack).
Eens! Gaan nu liedjes van nota bene Ajax (en dus ook Twente zie ik) overnemen  :_schater
Ik zou me op geen enkel punt willen associëren met dat zootje uit 020 maar goed..

Cor

Citaat van: Clint op december 09, 2014, 14:17:27
Ja......Friese vlag erbij. :devil

Tribune die uit elkaar viel  _O_

Sander Scc

Citaat van: Drumfather SCC op december 09, 2014, 17:50:41
Eens! Gaan nu liedjes van nota bene Ajax (en dus ook Twente zie ik) overnemen  :_schater
Ik zou me op geen enkel punt willen associëren met dat zootje uit 020 maar goed..

Maar deze is wel door Tim Bakens bedacht.. Althans, hij deed een poging op het kampioensfeest..  :D
En iedereen jat songs.. Heeft niks met associatie met 020 te maken.. Het is toch spring voor CAMBUUR en niet 020..

666

Citaat van: Sander Scc op december 09, 2014, 18:48:47
Maar deze is wel door Tim Bakens bedacht.. Althans, hij deed een poging op het kampioensfeest..  :D
En iedereen jat songs.. Heeft niks met associatie met 020 te maken.. Het is toch spring voor CAMBUUR en niet 020..

Toen Tim dit zong vond ik dat ook al pijnlijk.  Hij had "wie niet springt is een boer" moeten zingen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: Drumfather SCC op december 09, 2014, 17:50:41
Eens! Gaan nu liedjes van nota bene Ajax (en dus ook Twente zie ik) overnemen  :_schater
Ik zou me op geen enkel punt willen associëren met dat zootje uit 020 maar goed..

Wordt er een keer iets anders gezongen, is het weer niet goed.  :zucht

Dat nummer heeft niks te maken met Ajax of Twente. Nummers komen uit Duitsland en Zwitserland.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Westerpark op december 08, 2014, 20:34:38
Dat was drietal die meer in het midden van het vak stond en bovendien direct veelvuldig op die actie aangesproken werd.

Die lui probeerden ook twee of drie keer:  wie niet springt die is een boer, erin te krijgen. Gelukkig werd dit afgekapt.

MI-Sider for Life

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Cor op december 09, 2014, 13:52:45
Hoe hadden we dat in de jaren tachtig toch? Geen trommel, geen internet, geen mobieltjes en toch sfeer  l0l

Trommel gaat soms dwars door het gezang van 14 heen. Zijn 14 en 15 samen aan het zingen komen zij met een compleet ander liedje, om gek van te worden! Ga dan met 14 en 15 meezingen!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Westerpark op december 08, 2014, 20:34:38
Dat was drietal die meer in het midden van het vak stond en bovendien direct veelvuldig op die actie aangesproken werd.

Goed dat ze werden aangesproken, stonden vrijwel achter mij. Samen met anderen die jonkjes aangesproken niet alleen om hetgene wat ze riepen maar ook het gooien van bier en aanstekers. Cambuur speelde niet goed, terecht dat je dan teleurgesteld bent maar in plaats van 'je moet je doodschamen' te gaan zingen ze een hart onder de riem steken. Aan Vytas zag je dat ze het publiek nodig hadden en dan moet je achter je ploeg gaan staan en niet van dat soort domme dingen gaan roepen.
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op december 09, 2014, 14:58:14
Je hebt van die liedjes die door iedereen gezongen worden en je hebt van die liedjes die bij een bepaalde club horen. Bij dit liedje heb ik dit ook, bij Twente en niet bij Cambuur.

Net zoals ik spring voor NAC (al ge/misbruikten wij dit al bij Jack).

Wat hoort dan bij ons?

Hele wedstrijd Woanskip en genot?

IK schreef in 2009 al dat het merendeel van de songs die wij bijvoorbeeld in de playoffs zongen bij Twente worden gezongen.

Het maakt mij niet uit welk nummer er gezongen wordt, als het maar de sfeer er in houdt. 

En nummer zoals wie niet springt die is een boer alleen wanneer we tegen dkv spelen. Oja en dat hoerenveen op en neer graag nooit weer in het stadion.
MI-Sider for Life

Galdiano

In de Premier League en in de Championship hoor je dit in verschillende varianten:



Het hoeft echt niet zo moeilijk te zijn.
Maandag Southampton - Manchester United gezien.
Zongen ze 10 minuten lang "Louis van Gaals red army"

(na 20sec)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

JurjenS7

#1649
Wat mij gister opviel bij Liverpool is dat na de wedstrijd uit volle borst YWNWA werd gezongen, terwijl ze in de competitie en in europa keihard falen en de coach op punt staat ontslagen te worden. Dat fans het kunnen opbrengen na wéér een teleurstelling gisteren toch de ploeg te blijven steunen.
Wij hebben een van laagste begrotingen eredivisie, zijn toch anderhalf seizoen verwend, gaat voetballend nu wat minder, staan toch boven verwachting 8e, zitten nog in de beker en zijn er mensen die uitfluiten, vroeg weglopen etc. Maar gelukkig spelen we deze week uit, denk dat spelers zich dan comfortabeler voelen en weer vertrouwen krijgen. Zo krijgt de hél van leeuwarden tegenwoordig een hele andere betekenis  :_schater