Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

danii058

en die lui boven in vak 14/15 nog steeds met die spreekkoren  l0l

Scc01

Citaat van: Nightmarelwd op december 07, 2014, 17:10:14
Het blijft heel lang stil op de noordtribune muv van een gedeelte van vak 14-15. Op TV is dit duidelijk te zien en te horen. Wedstrijd vanmiddag teruggekeken.  :y

Hoe kan jij dat in vredesnaam horen en zien. 99% van de tijd staat die camera op het veld gericht.

Cor

Sfeer regisseer je niet. Sfeer is er of is er niet. Veel hangt af van de prestaties op het veld. Vind zelf dat dat niet zo zou moeten zijn, maar is de realiteit.

Sander Scc

Laat Vak 14 gewoon de leiding nemen op Noord dan gaat de rest echt wel mee! Ging de eerste 10 mintuen prima. Totdat iemand het nodig vond alles dood te slaan met een trommel.

Galdiano

Citaat van: 666 op december 07, 2014, 18:22:16
Ik was het bijna vergeten, maar die biergooiers uit vak 14  l8l

Wat zijn jullie onnozel

Flikker op juh! Ik zit op west en was duidelijk te zien dat het voor uit 13 kwam.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Citaat van: Scc01 op december 07, 2014, 18:25:08
Hoe kan jij dat in vredesnaam horen en zien. 99% van de tijd staat die camera op het veld gericht.

Ik weet wat er bij ons gezongen werd. Dat hoor je dus duidelijk terug op tv.

MI-Sider for Life

Tukker

Citaat van: Galdiano op december 07, 2014, 22:27:33
Flikker op juh! Ik zit op west en was duidelijk te zien dat het voor uit 13 kwam.
Ik geloof dat er zelfs 2 x bier gegooid werd maar van eentje maakte Jelle de meeste heisa om tijd te winnen. Maar ook dit is de schuld van de trommelaar; niet alleen de sfeer maar ook het bier slaat ie dood  :P

Niet alleen de spelers maar ook de ballenjongens hadden trouwens hun dag niet
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op december 07, 2014, 18:22:16
Ik was het bijna vergeten, maar die biergooiers uit vak 14  l8l

Wat zijn jullie onnozel

Knap dat iemand uit 14 een beker bier naar die plek gooit.Dat is onmogelijk

Maar goed blijft staan dat het dom is om iets op het veld te gooien.

MI-Sider for Life

Westerpark

Snap dat dan het was iemand die zich identificeert met vak 14 maar het vanuit vak 13 gooide om hen in een kwaad daglicht te zetten.  :zweep

Scc01

Citaat van: Nightmarelwd op december 07, 2014, 22:33:54
Ik weet wat er bij ons gezongen werd. Dat hoor je dus duidelijk terug op tv.

Deze uitleg geloof ik:) had er nog niet op deze manier over nagedacht;)

Utekleitrokken

#1630
Citaat van: danii058 op december 07, 2014, 18:24:45
en die lui boven in vak 14/15 nog steeds met die spreekkoren  l0l

Paar beugelbekkies daar boven in vak 14 inderdaad, die het nog voor elkaar krijgen ook om hun vriendjes mee te laten joelen op "je moet je doodschamen", of uitfluiten.

Volgende keer graag naar beneden lazeren.


edit; laat ik het er maar bij zetten. Die kids hoeft men niet te associƫren met vak 14.

Westerpark

Dat was drietal die meer in het midden van het vak stond en bovendien direct veelvuldig op die actie aangesproken werd.

Utekleitrokken

Citaat van: Westerpark op december 08, 2014, 20:34:38
Dat was drietal die meer in het midden van het vak stond en bovendien direct veelvuldig op die actie aangesproken werd.

Ja nu je het zegt, midden inderdaad. Dat laatste heb ik dan gemist, maar goeie zaak.  :)

Cambuur123

Vond die trommel ook erg storend. Vind een trommelaar die ze bij Ajax hebben heel vet, maar dit heeft gewoon geen zin. Maarja al jaren word er om gezeurd en hij gaat toch niet weg, maar stop AUB met het invallen van liedjes.

Of begin zelf wat, of trommel niet.

:_spank

Cor

Hoe hadden we dat in de jaren tachtig toch? Geen trommel, geen internet, geen mobieltjes en toch sfeer  l0l