Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Cor op december 05, 2014, 23:28:35
Was dat ook niet een dkv song voor Schōne destijds?

Lasse Nilsson.
Ondanks dat vind ik het een van de mooiste zongs op de tribunes.
Kijk op YouTube maar eens de beelden van frankfurt. Ik vond het echt geweldig om daar tussen te staan.

danii058

Citaat van: veroen op januari 21, 2013, 10:58:29
:_schater


Bakker90 zorgt wel voor een stukje vermaak hier, leuk om iemand te hebben die onzin uitkraamt maar er nog over nagedacht heeft ook  :_schater
_O_

danii058

Citaat van: Nightmarelwd op december 04, 2014, 17:34:40
Wanneer je die in het uitvak hangt zien we helemaal niks meer.
voor de wedstrijd even tijdens de wedstrijd weer weg een spandoek die we elkjaar weer kunnen gebruiken

siepelsjeu

Citaat van: danii058 op december 06, 2014, 01:51:15
voor de wedstrijd even tijdens de wedstrijd weer weg een spandoek die we elkjaar weer kunnen gebruiken
pak de verf!

thankyou

Citaat van: siepelsjeu op december 06, 2014, 11:42:25
pak de verf!
Prima hoe komt C.C aan de blanco doeken? als ik dat weet dan pak ik met een groepje de verf.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

siepelsjeu

Citaat van: thankyou op december 06, 2014, 11:46:08
Prima hoe komt C.C aan de blanco doeken? als ik dat weet dan pak ik met een groepje de verf.
Kwantum bijvoorbeeld

666

Citaat van: thankyou op december 06, 2014, 11:46:08
Prima hoe komt C.C aan de blanco doeken? als ik dat weet dan pak ik met een groepje de verf.

Of een oud doekje opnieuw bekladden
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

danii058

kwantum ja, dat is een goeie. maar spandoekje is wel leuk op 1312 toch  :proost

Destroyer

 ;( was echt niet best. Dit kan toch niet zo doorgaan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op december 06, 2014, 21:48:11
;( was echt niet best. Dit kan toch niet zo doorgaan.

Sfeer was niet slecht vond ik. Tenminste in 14 en 15.

MI-Sider for Life

Holwerd voor Cambuur

Ik vond t (vanaf oost) ook veel beter dan de laatste wedstrijden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sccambuurlwdd

Citaat van: Destroyer op december 06, 2014, 21:48:11
;( was echt niet best. Dit kan toch niet zo doorgaan.

??
Was prima hoor. Zeker gezien het spel.

AL

Citaat van: sccambuurlwdd op december 06, 2014, 23:24:23
??
Was prima hoor. Zeker gezien het spel.

Sfeer begon goed, maar als het even niet loopt fluiten en voetballen roepen?  :R :R :R
Vanaf nu maar ophouden over onze mooie sfeer. Die hebben we niet meer. Stelletje verwende rotjochies die de donkere tijden in de jupilerleaque niet hebben meegemaakt! !!

Holwerd voor Cambuur

Dat vond ik helemaal niet zo massaal en wat ik in een ander topic ook zei: Het werd meestal gevolgd door een wél massaal Come On Cambuur oid.
Even laten weten hoe het gaat is niet erg, als je daarna maar weer steunt. Dat vond ik zeker het geval vanavond.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sccambuurlwdd

Citaat van: AL op december 06, 2014, 23:27:55
Sfeer begon goed, maar als het even niet loopt fluiten en voetballen roepen?  :R :R :R
Vanaf nu maar ophouden over onze mooie sfeer. Die hebben we niet meer. Stelletje verwende rotjochies die de donkere tijden in de jupilerleaque niet hebben meegemaakt! !!
Eens met Holwerd. En dat gebeurde overigens net zo goed in de JL.