Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: danii058 op december 04, 2014, 10:01:45
ik vind het wel jammer dat we niet zo veel liedjes hebben er wordt soms wel 10 minuten lang het zelfde lied gezongen ..
Wat is daar erg aan, is juist beter voor de sfeer. We zijn geen jukebox hoor.

dizzhead

Citaat van: SCC-J op december 04, 2014, 10:10:48
Wat is daar erg aan, is juist beter voor de sfeer. We zijn geen jukebox hoor.


:_schater

danii058

op de 13-12 awayday tegen go ahead een mooi spandoekje ? ?

danii058

Citaat van: SCC-J op december 04, 2014, 10:10:48
Wat is daar erg aan, is juist beter voor de sfeer. We zijn geen jukebox hoor.
kan toch ook wel eens een ander liedje, bij terug komst van utrecht uit vond ik de sfeer wel mooi in de bussen en op het cambuurplein  ?

danii058

Citaat van: marrumer op februari 19, 2013, 19:09:26
op zuid erger ik me aan kleine kinderen die een spelletje op hun mobiel doen in plaats van naar de wedstrijd kijken of ze zitten iedereen aan te staren.....
dan kom je bij noord ?

waldkip

Citaat van: danii058 op december 04, 2014, 10:49:48
dan kom je bij noord ?
Noord is niet veel beter wat dat betreft.

speculeter

Dan maar naar Oost! !

danii058

 
Citaat van: waldkip op december 04, 2014, 11:26:41
Noord is niet veel beter wat dat betreft.
daar heb je een punt,

Nightmarelwd

Citaat van: danii058 op december 04, 2014, 10:26:03
op de 13-12 awayday tegen go ahead een mooi spandoekje ? ?

Wanneer je die in het uitvak hangt zien we helemaal niks meer.
MI-Sider for Life

siepelsjeu

Citaat van: Cor op december 01, 2014, 08:38:50
Het origineel? Speedy gonzales van Pat Boone  8P lief en kinderlijk liedje  :_schater
en de scc versie?

AL

#1585
Zou het hele stadion wel eens een keer zien losgaan op "Pippie lankhous"! 
Niet origineel wellicht (maar welk nummer is dat wel).
Ik heb het persoonlijk meegemaakt bij een wedstrijd van frankfurt en dat was toch wel heel mooi!

oldehove

Citaat van: AL op december 05, 2014, 22:26:28
Zou het hele stadion wel eens een keer zien losgaan op "Pippie lankhous"! 
Niet origineel wellicht (maar welk nummer is dat wel).
Ik heb het persoonlijk meegemaakt bij een wedstrijd van frankfurt en dat was toch wel heel mooi!
Werd een paar jaar geleden ook al gezongen maar nooit echt meer gehoord,Net als hoempa hoempa Leeuwarden
ut komt su as het komt

AL

Citaat van: oldehove op december 05, 2014, 22:37:40
Werd een paar jaar geleden ook al gezongen maar nooit echt meer gehoord,Net als hoempa hoempa Leeuwarden

Maar werd nooit massaal gezongen. Als iedereen dit doet en springt, geeft dit in mijn ogen een fantastische sfeer.
Vrees echter dat het morgen alleen weer gaat over ten rouwelaar en waar zijn die hooligans en nog meer van die kansloze nummers.

oldehove

Citaat van: AL op december 05, 2014, 23:15:08
Maar werd nooit massaal gezongen. Als iedereen dit doet en springt, geeft dit in mijn ogen een fantastische sfeer.
Vrees echter dat het morgen alleen weer gaat over ten rouwelaar en waar zijn die hooligans en nog meer van die kansloze nummers.
Zou een geweldig plaatje zijn denkik,Alleen denk ik dat het heel moeilijk gaat worden om iedereen mee te krijgen..
ut komt su as het komt

Cor

Citaat van: AL op december 05, 2014, 22:26:28
Zou het hele stadion wel eens een keer zien losgaan op "Pippie lankhous"! 
Niet origineel wellicht (maar welk nummer is dat wel).
Ik heb het persoonlijk meegemaakt bij een wedstrijd van frankfurt en dat was toch wel heel mooi!

Was dat ook niet een dkv song voor Schōne destijds?