Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

buitenlands voetbal

Gestart door okkele, oktober 04, 2013, 08:57:24

Vorige topic - Volgende topic

Whoestemen


Holwerd voor Cambuur

"Clubliefde" Austria Salzburg  vs  "Commercie" RedBull Salzburg

Mooie reportage (wel in het Duits ;) ).

http://www.indehekken.net/austria-salzburg-vs-red-bull/
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Cambuur en Hearts lijkt een goede combinatie, na Mark de Liwwadder nu Alim Ozturk:

In Henk en Sandor we trust

CJ058

Citaat van: moodygrunn op oktober 28, 2014, 18:20:10
Cambuur en Hearts lijkt een goede combinatie, na Mark de Liwwadder nu Alim Ozturk:


Is ie alweer vertrokken bij Trabzonspor? Toch jammer voor die jongen. Prima goal, gelijkmaker in blessuretijd is altijd lekker  |:)

okkele

die eikels zijn ook echt overal hetzelfde.....

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Gasgeve

Die hebben thuis heel weinig te vertellen. Het zal jouw vader zijn en dit filmpje komt op internet. Nooit meer serieus te nemen.

Marc S

Tja het is algemeen bekend dat de spaanse politie achtelijke debielen zijn toch?

hobbes

En dan ook nog de bal lek prikken :_spank

Marc S

Citaat van: hobbes op november 05, 2014, 11:53:58
En dan ook nog de bal lek prikken :_spank

Zullen wel balen dat hun voetbal carriere nooit gelukt is  :devil :devil

Gasgeve

Citaat van: hobbes op november 05, 2014, 11:53:58
En dan ook nog de bal lek prikken :_spank
Ja, omdat ze zelf geen ballen hebben.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Citaat van: Destroyer op november 09, 2014, 07:59:54
Kijk Verhoef, zo kan het ook  :devil

Heerlijk: https://vine.co/v/Oe0H0M6JBd7

Die man gewoon echt een veldspeler met keeperskwaliteiten  :_schater

OuweSkeve

Hij het de primeur. Ut blieft een baas met sien 38 jaar.  23 jaar AS Roma.....over clubliefde gesproken.

Mooie goal



EdsjeSCC

Levende legende. En mooie pot was het. Zometeen Barca tegen Atletiiiii voor de liefhebbers ;)