Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

buitenlands voetbal

Gestart door okkele, oktober 04, 2013, 08:57:24

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: Lore op augustus 20, 2014, 13:10:51
:_schater :_schaterc Zo'n schreeuw-mannetje in een bakje! Man, Man, Man, als wij dat ooit, ooit overwegen dan moet ik overwegen nooit meer te komen!

Zou het zonder dat "schreeuw-mannetje" gebeuren? Denk het niet. Deze discussie hebben we aantal pagina's terug ook gehad :P

Met zo'n tribune en groot publiek is het mijn inziens onmogelijk, om te doen wat ze doen, zonder zo'n ventje. 


Len Cantello

Citaat van: moodygrunn op augustus 20, 2014, 12:54:03
Dynamo schakelt Schalke uit in de DFB-Pokal. Levert mooie sfeerbeelden op
Duutsers die op commando zingen..... Dat is in het verleden ook al eens verkeerd afgelopen.
:X :devil ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 20, 2014, 15:18:46
Zou het zonder dat "schreeuw-mannetje" gebeuren? Denk het niet. Deze discussie hebben we aantal pagina's terug ook gehad :P

Met zo'n tribune en groot publiek is het mijn inziens onmogelijk, om te doen wat ze doen, zonder zo'n ventje.

En daarnaast denk ik dat de club ook erg veel subsidie vangt op zo'n mannetje!

zeewolde

Citaat van: Lore op augustus 21, 2014, 10:05:09
En daarnaast denk ik dat de club ook erg veel subsidie vangt op zo'n mannetje!

Dan moet cambuur dit ook gaan doen! Zijn heel wat forumleden hier waar ze subsidie voor kunnen krijgen. Moet een goede linksbuiten voor te halen zijn. :_schater

speculeter

Vind dat Denistel dan maar in het bakje moet!!

Clint


speculeter

Citaat van: Clint op augustus 21, 2014, 13:55:25
BakJE ? :devil
:_schater :_schater...als je zegt hij moet in de bak klinkt ook weer zo raar.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2014, 10:30:42
Dan moet cambuur dit ook gaan doen! Zijn heel wat forumleden hier waar ze subsidie voor kunnen krijgen. Moet een goede linksbuiten voor te halen zijn. :_schater
De gemiddelde Cambuursupporter kennende, zullen de onkosten voor de bak groter zijn dan de subsidies die hiervoor verkregen worden. Ergo, onnodige kostenpost dus :devil

Marc S

MK Dons wint even 4-0 van Manchester United.. tja..

Gasgeve

Citaat van: Marc S op augustus 26, 2014, 23:00:28
MK Dons wint even 4-0 van Manchester United.. tja..
Wat wil je met Vermijl in de basis als linksback notabene.

Holwerd voor Cambuur

 :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Stadions met sponsornamen. Daar hebben we het bij In de Hekken niet zo op. Daarom juichen we het initiatief 'Reclaim the Name' van harte toe. Een aantal jaar geleden werd de naam van het Eintracht Frankfurt-stadion verkocht. Het onderkomen dat sinds de opening in 1925 bekendstaat als het Waldstadion, werd in 2005 omgedoopt als onderdeel van een sponsordeal. Volgend jaar loopt het sponsorcontract af en hopen de supporters het stadion weer zijn oorspronkelijke naam te kunnen geven. En daar is geld voor nodig. Veel geld.

Om dat bij elkaar te krijgen, hopen de supporters –letterlijk- op een gunstige speling van het lot. De initiatiefnemers hebben een oproep gedaan aan alle supporters om Lotto-formulieren te kopen zodat de kans op de hoofdprijs bij de trekking op zaterdag 13 september flink toeneemt.

De Eintracht-supporters weten dat de kans op de jackpot klein is (zo heb je met één lot een kans van 1 op 140 miljoen). Ze hopen dan ook dat met deze actie de discussie in Duitsland over de verkoop van stadionnamen actueel blijft. Daarmee lijken de supporters nu al een lot uit de loterij te trekken.


Bron: in de hekken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Menzo ontslagen bij Lierse, Arts neemt zijn taken over met een andere assistent.

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2014, 12:11:13
Menzo ontslagen bij Lierse, Arts neemt zijn taken over met een andere assistent.

Betonvoetbal loont!  :devil

En een keeper als trainer is nooit een succes!

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op augustus 31, 2014, 12:37:22

En een keeper als trainer is nooit een succes!
Een Arts als trainer ook niet :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Casuals-lwd

#119
Falcao naar Manchester, gaat gewoon 22,8 miljoen per jaar verdienen. niet normaal meer  ;(

AMF