Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

buitenlands voetbal

Gestart door okkele, oktober 04, 2013, 08:57:24

Vorige topic - Volgende topic

Spine

Citaat van: poelie-lwd op februari 26, 2015, 09:51:45
Was wijlen Bugs geen symphatisant van Oxford? Staat me iets van bij,,,

Clint?
Plymouth Argyle was Bugs zijn cluppie.

poelie-lwd

Citaat van: Spine op februari 26, 2015, 13:57:58
Plymouth Argyle was Bugs zijn cluppie.

Och ja, ik weet het weer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Beste dutchox,

Als eerste welkom op dit forum.
Maar als je serieuze antwoorden wilt van dit stelletje dementerende Stadlers en Waldorfs zul je toch met iets meer concrete informatie als namen moeten komen.
Zelf ben ik onderhand het lelijke afgesleten bijzettafeltje in de hoek van de kamer geworden (zolang heeft men hier al last van me), ik kan het me echter totaal niet herinneren. Sorry

Succes!

Viper

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 25, 2015, 23:21:23
Ik kan me nog wel herinneren dat iemand van Oxford United jaren geleden wat op dit forum postte, maar die hebben we hier volgens mij nooit weer gezien.

Klopt. Er waren ook supporters van onze club die destijds op het forum van Oxford postte. Meer dan een vergelijking van beide clubs (kleuren, grootte van achterban, etc) en vage afspraken was het niet.

Galdiano

Championship is het zeer spannend boven in.
Nummer 1 is AFC Bournemouth.

Wat zou dat geweldig zijn als zo'n club zou promoveren  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op april 06, 2015, 17:48:36
Championship is het zeer spannend boven in.
Nummer 1 is AFC Bournemouth.

Wat zou dat geweldig zijn als zo'n club zou promoveren  _O_

Ja mooi man! Hoeveel promoveren daar ok al weer rechtstreeks?

Marc S

Citaat van: Lore op april 06, 2015, 20:30:19
Ja mooi man! Hoeveel promoveren daar ok al weer rechtstreeks?

Eerste 2 3-6 spelen play offs tegen elkaar.

Lore

Citaat van: Marc S op april 06, 2015, 20:37:41
Eerste 2 3-6 spelen play offs tegen elkaar.

Echt super spannend daar. Mooi man

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Maar ff de Duitse beker finale kijken..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2015, 19:58:12
Maar ff de Duitse beker finale kijken..

Bespaar je de moeite. Allemaal te duur  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

#161
Citaat van: poelie-lwd op mei 30, 2015, 20:12:30
Bespaar je de moeite. Allemaal te duur  :zweep
:_schater jij hebt dus ook niks meer in je oude sok?
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

is die de Bruyne niet wat?  :_schater

Marc S

Citaat van: Marc S op mei 30, 2015, 20:14:57
is die de Bruyne niet wat?  :_schater

Even zonder grappen, maakte net een pracht goal :p vooruitziende blik blijkbaar ;)

Marc S

Je zal maar een seizoen als Leicester hebben zeg.. http://www.skysports.com/football/news/11712/10211954/leicester-fans-celebrate-after-1-0-win-at-crystal-palace

En ze houden maar niet op met zingen na de wedstrijd ;)