Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Als ik dit zo zie vind ik het nog knap dat hij kan typen, daar komt bij dat een echte held de raampjes nog even voor ons gelapt had :P
kansloze rukker juh

Dokkumer

Kansloos nog tot daar aan toe. Rukker? Dat laat ie wel lekker even doen verzeker ik je :devil

speculeter

De leeuw na een korte proefperiode alweer weg bij nac.
Op weg naar......??

sunderland

Citaat van: speculeter op november 17, 2014, 14:36:27
De leeuw na een korte proefperiode alweer weg bij nac.
Op weg naar......??
geen idee ,komt veels te kort .Inzet 100% maar daar red je het niet mee

Dokkumer

Hopen dat hij een club als De Graafschap kan overtuigen van zijn kwaliteiten. Strijd, passie en inzet zijn daar eigenlijk de clubcultuur. Dat ze niet kenne foeballe doet er niet toe..

Gasgeve

Hij deed in het begin nog aardig mee in Schotland geloof ik. Komt tekort voor de Eredivisie.

Casuals-lwd

Hoorde dat sommigen op facebook hem hier ook nog willen zien, schiet veel te kort!  8P

Lore

Citaat van: Casuals-lwd op november 17, 2014, 18:54:11
Hoorde dat sommigen op facebook hem hier ook nog willen zien, schiet veel te kort!  8P

:_schater :_schater gelukkig hebben wij wel mensen met verstand van voetbal bij cambuur

PePe

Een goede speler voor Halsteren.

CJ058

Citaat van: Casuals-lwd op november 17, 2014, 18:54:11
Hoorde dat sommigen op facebook hem hier ook nog willen zien, schiet veel te kort!  8P
Allemaal van die lui die het voetbal in de grijze middenmoot van de eerste divisie niet hebben meegemaakt..

Dokkumer

Hee, met Melvin de Leeuwarder werden we wel kampioen en het seizoen ervoor eindigden we toch in de subtop :devil

Desalniettemin zie ik zijn meerwaarde in dit Cambuur absoluut niet. Aardige jongen? Ja, maar daar pak je geen punten mee.

Marc S

Wij zijn op dit moment minimaal 3 klassen beter, gun hem verder het beste maar komt denk ik te kort voor ons op dit moment.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op november 18, 2014, 10:32:54
Wij zijn op dit moment minimaal 3 klassen beter, gun hem verder het beste maar komt denk ik te kort voor ons op dit moment.
Denk ik? Op dit moment? Weet het wel zeker eigenlijk ;)

sunderland

Citaat van: Dokkumer op november 18, 2014, 10:02:40
Hee, met Melvin de Leeuwarder werden we wel kampioen en het seizoen ervoor eindigden we toch in de subtop :devil

Desalniettemin zie ik zijn meerwaarde in dit Cambuur absoluut niet. Aardige jongen? Ja, maar daar pak je geen punten mee.
nee hoor was seiz later

dizzhead

Citaat van: sunderland op november 18, 2014, 12:01:22
nee hoor was seiz later

Volgens mij gaf hij zelfs dé assist in de wedstrijd tegen de Graafschap hoor...