Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 15:57:07
Sana ws naar Utrecht.
Komt hier dus niet.
Het is ook geen oud speler  :O

Cambuur Groningen

Tiga heeft een mooie baard :zucht

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 24, 2014, 19:49:12
Tiga heeft een mooie baard :zucht
Begint steeds meer op een haatbaard te lijken... Jammer... Maar schoot de penalty wel onberispelijk raak!

el haj

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 24, 2014, 19:49:12
Tiga heeft een mooie baard :zucht

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2014, 21:08:29
Begint steeds meer op een haatbaard te lijken... Jammer... Maar schoot de penalty wel onberispelijk raak!

:O Misschien je eigen raad volgen, Dokkumer. Cambuur Groningen mag mee.

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 12:09:52
Tip van de dag:
http://forum.libelle.nl/

Dokkumer

Citaat van: el haj op augustus 25, 2014, 01:27:30
:O Misschien je eigen raad volgen, Dokkumer. Cambuur Groningen mag mee.

En dan een mede mocro die de regie op het forum overneemt? Good luck  :thumbsup
Zonder gekheid, ik schrok me gisteren lam van die baard, vind het helemaal niks en als ik dat zie, begint dat op een radicale baard te lijken.
Doet verder niets af aan zijn voetbalkwaliteiten.

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2014, 06:05:20
En dan een mede mocro die de regie op het forum overneemt? Good luck  :thumbsup
Zonder gekheid, ik schrok me gisteren lam van die baard, vind het helemaal niks en als ik dat zie, begint dat op een radicale baard te lijken.
Doet verder niets af aan zijn voetbalkwaliteiten.

Ik had wel een beetje hetzelfde gevoel, maar het slaat natuurlijk uiteindelijk nergens op. Een baard heeft nog nooit een aanslag gepleegd!

de Schoot

Is er nog geen "baardtopic"?  :clint

Dokkumer

Citaat van: Lore op augustus 25, 2014, 09:05:06
Ik had wel een beetje hetzelfde gevoel, maar het slaat natuurlijk uiteindelijk nergens op. Een baard heeft nog nooit een aanslag gepleegd!
Natuurlijk slaat het nergens op, alleen was het mijn eerste gevoel.
Vind het trouwens mooi dat hij het goed doet bij NAC, gun het hem persoonlijk van harte.

Cambuur Groningen

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2014, 12:20:50
Natuurlijk slaat het nergens op, alleen was het mijn eerste gevoel.
Vind het trouwens mooi dat hij het goed doet bij NAC, gun het hem persoonlijk van harte.
En ik bedoelde er ook niet meer of minder mee dan dat ik het geen gezicht vond en verder niet.

el haj

#1449
Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2014, 06:05:20
En dan een mede mocro die de regie op het forum overneemt? Good luck  :thumbsup
Zonder gekheid, ik schrok me gisteren lam van die baard, vind het helemaal niks en als ik dat zie, begint dat op een radicale baard te lijken.
Doet verder niets af aan zijn voetbalkwaliteiten.

Nee dankje, totaal geen behoefte aan.  :P
Ik vind het gewoon ontzettend jammer dat mensen die associatie maken; lange baard bij iemand met een Midden-Oosters of Noord-Afrikaans uiterlijk staat gelijk aan een terrorist of op z'n minst een radicale moslim. Mensen hebben al sinds we rondlopen op deze aardkloot baarden gehad en dat is nooit een probleem geweest. We laten ons teveel door de media beïnvloeden. Het feit dat dit stigma zelfs bij jou -ofwel iemand met jouw afkomst- bestaat vind ik stuitend en erg jammer.

Overigens heb je de Eredivisie ook niet zo intensief gevolgd als je die baard pas dit weekend voor 't eerst hebt gezien, jammer want Tigha heeft al een boel leuke dingen laten zien. :P

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 25, 2014, 12:25:05
En ik bedoelde er ook niet meer of minder mee dan dat ik het geen gezicht vond en verder niet.

Dat mag hoor. ;) Over smaakt valt niet te twisten.


Gaat wel erg offtopic zo trouwens  :X

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2014, 06:05:20
En dan een mede mocro die de regie op het forum overneemt? Good luck  :thumbsup
Zonder gekheid, ik schrok me gisteren lam van die baard, vind het helemaal niks en als ik dat zie, begint dat op een radicale baard te lijken.
Doet verder niets af aan zijn voetbalkwaliteiten.

En Jan van Halst en Jack van Gelder zijn zeker skinheads en neo-nazi's omdat ze kaal zijn. Beetje kortzichtig als je het mij vraagt. Wel een explosieve buitenspeler die Tighadouini
In Henk en Sandor we trust

WouterZz

Citaat van: moodygrunn op augustus 25, 2014, 15:11:53
En Jan van Halst en Jack van Gelder zijn zeker skinheads en neo-nazi's omdat ze kaal zijn. Beetje kortzichtig als je het mij vraagt. Wel een explosieve buitenspeler die Tighadouini

:_schater

Dokkumer

#1452
Citaat van: el haj op augustus 25, 2014, 15:02:01
Nee dankje, totaal geen behoefte aan.  :P
Ik vind het gewoon ontzettend jammer dat mensen die associatie maken; lange baard bij iemand met een Midden-Oosters of Noord-Afrikaans uiterlijk staat gelijk aan een terrorist of op z'n minst een radicale moslim. Mensen hebben al sinds we rondlopen op deze aardkloot baarden gehad en dat is nooit een probleem geweest. We laten ons teveel door de media beïnvloeden. Het feit dat dit stigma zelfs bij jou -ofwel iemand met jouw afkomst- bestaat vind ik stuitend en erg jammer.

Overigens heb je de Eredivisie ook niet zo intensief gevolgd als je die baard pas dit weekend voor 't eerst hebt gezien, jammer want Tigha heeft al een boel leuke dingen laten zien. :P

Dat mag hoor. ;) Over smaakt valt niet te twisten.


Gaat wel erg offtopic zo trouwens  :X
Niks offtopic, gaat over een oud speler..
Veel mensen leggen wel snel die associatie, maar blijkbaar miste je net even de nuance waar ik duidelijk aangaf "lijkt wel een beetje". Ik snap wel dat door die haatbaarden een grote groep mensen angstig wordt voor Noord Afrikaanse of Midden Oosten types met zo'n baard.
Ik had eigenlijk gehoopt dat je wel begreep dat ik dit met een grote ";)" tikte... En mijn achtergrond.. Tja voor de helft en daarom wil mijn baard niet zo snel groeien. Ben overigens 100% Nederlands opgevoed en heb niks met mijn "vaderland"

Ik zit elke week "met het bord op schoot" maar blijkbaar heb ik NAC tot gisteren gemist...

HilversumOnTour

#FCGroningen aast op @adnann10 van #NAC, maar de vleugelaanvaller houdt de boot af. Hij zegt op zijn plek te zijn in Breda. Zie VI.nl
Dat FCGroningen Tighadouini vorig jaar transfervrij kon halen en nu bereid was transfersom te betalen, is compliment aan speler en NAC.

Doet het toch leuk daar, opvallend dat Groningen hem nu al wilt halen (Hij zit pas net bij NAC)


Marc S

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 27, 2014, 12:42:08
#FCGroningen aast op @adnann10 van #NAC, maar de vleugelaanvaller houdt de boot af. Hij zegt op zijn plek te zijn in Breda. Zie VI.nl
Dat FCGroningen Tighadouini vorig jaar transfervrij kon halen en nu bereid was transfersom te betalen, is compliment aan speler en NAC.

Doet het toch leuk daar, opvallend dat Groningen hem nu al wilt halen (Hij zit pas net bij NAC)

Groningen wou hem eerder ook al.