Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Voorstopper op juni 17, 2014, 08:56:00
Ajax ziet het zitten in de negentienjarige Sheraldo Becker. De buitenspeler krijgt een contractverlenging van drie jaar in Amsterdam, meldt De Telegraaf dinsdag. 

De speler van Jong Ajax en Oranje onder 19 wordt door de clubleiding gezien als een groot talent. Afgelopen seizoen kwam hij veertien keer voor het beloftenteam in de Jupiler League uit, waarvan twaalf keer als basisspeler. Eén keer scoorde hij, dat was in de thuiswedstrijd tegen FC Den Bosch (3-2).

Ondertussen is de training op De Toekomst weer hervat. De A-selectie begint officieel volgende week maandag weer, maar een aantal spelers besloot alvast in training te gaan. Siem de Jong, Nicolai Boilesen, Jairo Riedewald en Mitchell Dijks waren maandag al present, terwijl de selectie van Jong Ajax al wel officieel van start ging. Jody Lukoki, vorig seizoen verhuurd, trainde met Jong Ajax mee.

Bron: Voetbalprimeur

Lukoki dus geen basisspeler Ajax 1. Dus speelt hij liever biercompetitie of mischien toch nog een seizoen Ajax?
Een oud speler :? Heb dit zelfde verhaal al een half uur eerder in het forum(nieuwe spelers) vermeld..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Fysiek sterk totaal geen techniek, als ik de reacties mag geloven.
Als je hey niet redt bij Jong Ajax zal je ook wel niet bij Cambuur slagen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

#1277
Citaat van: Galdiano op juni 17, 2014, 09:24:00
Fysiek sterk totaal geen techniek, als ik de reacties mag geloven.
Als je hey niet redt bij Jong Ajax zal je ook wel niet bij Cambuur slagen.
Begin je weer met dom lullen? Een talent van Ajax waarvan het contract met 3 jaar verlengt wordt en waar Frank en Ronald de Boer lovend over zijn,  zeg jij dit over? Als je iets niet weet , dan kan beter niks zeggen ipv je belachelijk te maken of de wijsneus uit te hangen...
IN HENK WE TRUST!!!

dizzhead

Citaat van: grijskijker op juni 17, 2014, 09:23:12
Een oud speler :? Heb dit zelfde verhaal al een half uur eerder in het forum(nieuwe spelers) vermeld..

Hij heeft het over Lukoki, die ook in dat bericht wordt aangehaald ;)

Grijskijkert

Citaat van: dizzhead op juni 17, 2014, 10:21:05
Hij heeft het over Lukoki, die ook in dat bericht wordt aangehaald ;)
Ja zie het nu ook...
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

Bizot aan RC Genk verkocht... Vangen wij daar nog wat voor?

YellowBlue

waarom? wij huurden hem van Ajax toch?

Montana

Ozan Türk kiest voor Gaziantespor. Heeft twee gesprekken met Cambuur gehad.

speculeter

Citaat van: Montana op juni 21, 2014, 13:59:08
Ozan Türk kiest voor Gaziantespor. Heeft twee gesprekken met Cambuur gehad.
dat is jammer..

el haj

Citaat van: speculeter op juni 21, 2014, 14:05:35
dat is jammer..

Maar te begrijpen, als ik op zijn leeftijd die kans kreeg had ik precies hetzelfde gedaan. Even lekker cashen in het land van zijn ouders. Zou (naar mijn mening iig) geen basisspeler worden maar had echt nog wel iets toe te voegen aan deze selectie.

piene hassus


rudie

Alim Ozturk niet naar Trabzonspor 1 maar naar Hearts (Schotland), oude club van Mark de Vries, inmiddels gedegradeerd volgens mij.

Bernardo

4 tot 6 weken uitgeschakeld volgens omroep abe

Collingwood

Citaat van: Bernardo op juni 26, 2014, 16:37:26
4 tot 6 weken uitgeschakeld volgens omroep abe

Dat is jammer, mist dus een groot deel van de voorbereiding.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Maakt niet uit, Barto speelt toch altijd pas goed na de winterstop.