Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Barto is ook een spits en geen vleugelspeler.

EastSide058

Ik snap niet waarom hij gewisseld werd en dan gooien ze Hemmen erin, dan kan je het beter opgeven  ;(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

drg

Citaat van: EastSide058 op mei 04, 2014, 01:43:38
Ik snap niet waarom hij gewisseld werd en dan gooien ze Hemmen erin, dan kan je het beter opgeven  ;(

Ja snapte niks van die hele wissel niet, ik dacht die moest wel geblesseerd zijn maar volgens mij was er niks aan de hand, moest het een publiekswissel voorstellen?

Had op dat moment dan nog liever Bakker er in zien komen voor Schepers en dan Ritzmaier op links, Ogbeche rechts en Barto centraal of een 4-4-2

Nancai

Kampioen Willem II biedt eerste keeper geen nieuw contract aan :_schater :_schater :_schater
http://t.co/q2eTomJVjl

Marc S

Citaat van: Nancai op mei 08, 2014, 23:24:17
Kampioen Willem II biedt eerste keeper geen nieuw contract aan :_schater :_schater :_schater
http://t.co/q2eTomJVjl

Weer geen Eredivisie voor hem  :_schater

HilversumOnTour

Citaat van: Nancai op mei 08, 2014, 23:24:17
Kampioen Willem II biedt eerste keeper geen nieuw contract aan :_schater :_schater :_schater
http://t.co/q2eTomJVjl

:D :D :D

Lore

Citaat van: Marc S op mei 08, 2014, 23:27:21
Weer geen Eredivisie voor hem  :_schater


:_schater :_schater Karma is a bitch!

scc-aaron

Citaat van: Nancai op mei 08, 2014, 23:24:17
Kampioen Willem II biedt eerste keeper geen nieuw contract aan :_schater :_schater :_schater
http://t.co/q2eTomJVjl
l0l

Dokkumer

Och wat sneu voor die jongen.. Misschien hebben de beloften van Eindhoven nog een plekje voor hem :devil

piene hassus

as afskeidskado mar un spiegel geve

Leovardiascc

Leonard v Utrecht, Harry v/d Laan en Arno Arts zijn van de partij! Ben jij ook bij de reünie-wedstrijd op zaterdag 24 mei? #Cambuur #50jaar

Whoestemen

Leuk stuk met Reza. Vertelt ook mooi over Cambuur en Leeuwarden. Van 0.58 tot  10.41 (Over Cambuur van 9.58 tot 10.30). |:)

http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-8-maaie-2014-1830

Hoeveel ex-Cambuurspelers zullen er trouwens zijn die een WK (o.a. Berhalter, Stam en nu Reza) gespeeld hebben?

:clint aanwezig ;) ?

Kuzmanovic-Apeldoorn

In ieder geval 1 huidige speler
Henk, held, bedankt

Whoestemen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 09, 2014, 20:37:31
In ieder geval 1 huidige speler

Haha, die had ik kunnen weten :)

SCCRulez

Melvin de Leeuw speelde 34 wedstrijden bij Ross County, scoorde 8 goals dit seizoen. Klasse prestatie! Is hem gegund, mooi figuur