Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Nog een financi?le meevaller?

Milan Smit in de belangstelling van Blackburn rovers?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 29, 2025, 11:29:49
Nog een financi?le meevaller?

Milan Smit in de belangstelling van Blackburn rovers?
dat zou wat zijn :thumbsup

Derkx R.H.

Oscar Zijlstra is op 73 jarige leeftijd overleden..
:|

Eewal

Citaat van: zeewolde op augustus 29, 2025, 11:29:49
Nog een financi?le meevaller?

Milan Smit in de belangstelling van Blackburn rovers?
als dat echt zo is is bij die club de paniek ook uitgebroken...

Andy King

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 13:16:03
Oscar Zijlstra is op 73 jarige leeftijd overleden..
:|

Jemig... Legendarische keeper!

sunderland

Citaat van: Andy King op augustus 29, 2025, 13:28:38
Jemig... Legendarische keeper!
legendarisch idd . Was bij zijn goal die toen de hele wereld over ging

Huizen

Toevallig de Cambuur Re?nie DVD deze week nog gekeken. Weergaloze goal. RIP

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 29, 2025, 14:32:49
legendarisch idd . Was bij zijn goal die toen de hele wereld over ging

Ik voel mij spontaan ineens jong!  :proost

zeewolde

Citaat van: sunderland op augustus 29, 2025, 14:32:49
legendarisch idd . Was bij zijn goal die toen de hele wereld over ging
wat een aparte wedstrijd was dat toen. Volgens mij was die trap van hem de 1-0 maar verloren we toch.

sunderland

Citaat van: zeewolde op augustus 29, 2025, 16:10:46
wat een aparte wedstrijd was dat toen. Volgens mij was die trap van hem de 1-0 maar verloren we toch.
3-4 tegen Willem 2

Huizen

Citaat van: sunderland op augustus 29, 2025, 16:27:02
3-4 tegen Willem 2

Waanzinnig om die tijden mee te mogen maken. "Vroegah" zagen de tribunes er (ook) fantastisch uit.

zeewolde

Citaat van: Bussum op augustus 29, 2025, 16:28:26
Waanzinnig om die tijden mee te mogen maken. "Vroegah" zagen de tribunes er (ook) fantastisch uit.

Zuid was staan, mooie tijden. Het was nog slechter voetbal dan nu :_schater, maar wel veel spektakel.

sunderland

Citaat van: zeewolde op augustus 29, 2025, 17:29:44
Zuid was staan, mooie tijden. Het was nog slechter voetbal dan nu :_schater, maar wel veel spektakel.
noord onoverdekt en zuid staan. Lagen dan helemaal bovenin op die rand op zuid. En voor een gulden 20 smiley

Harry L.

Citaat van: sunderland op augustus 29, 2025, 18:03:05
noord onoverdekt en zuid staan. Lagen dan helemaal bovenin op die rand op zuid. En voor een gulden 20 smiley

Prachtige tijd, snoep voor 5 en 10 cent, vlak naast en later onder zuid. Eerste jaren geen geld voor een kaartje, klommen we bij noord over de hekken, zat van die niet drogende verf op destijds. De fase daarna kaarten halen bij Stoffels in het nauw. En laten de seizoenskaart natuurlijk, met achttien wedstrijden waar elke keer een knipje uit ging. We worden oud?.

Harry L.

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 13:16:03
Oscar Zijlstra is op 73 jarige leeftijd overleden..
:|

_O_ held voor mij in mijn jeugdjaren