Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: upweer op augustus 05, 2025, 20:22:22
Matthew Steenvoorden transfervrij
traint mee bij Hardenberg ( bij vd Weij)

Delamere

Justin Mathieu naar Top Oss
Oud speler naar oud trainer dus.

De Gast

Heb geen enkele herinnering aan die gast. Was hij hier niet met gedoe weggegaan?

papier

Citaat van: De Gast op augustus 06, 2025, 08:36:52
Heb geen enkele herinnering aan die gast. Was hij hier niet met gedoe weggegaan?

3x geschorst geweest ja, nog wel wat aan verdiend. Had voetballend wel wat en was niet beroerd om ook een tikje uit te delen staat me bij. Hadden we nu wellicht wel kunnen gebruiken XD

Delamere

Hoedemakers naar Viborg FF

Huizen

Mees Hoedemakers verruilt N.E.C. voor Viborg FF
De 27-jarige middenvelder maakt per direct de overstap van N.E.C. naar Viborg FF, dat uitkomt in de Deense Superliga.

zeewolde

Citaat van: Bussum op augustus 06, 2025, 09:19:19
Mees Hoedemakers verruilt N.E.C. voor Viborg FF
De 27-jarige middenvelder maakt per direct de overstap van N.E.C. naar Viborg FF, dat uitkomt in de Deense Superliga.
levert ons dat ook nog wat op?

Huizen

Door te lang wachten is hij transfervrij naar NEC gegaan... had overigens wel meer van zijn carriere verwacht. Heeft het toch niet helemaal gemaakt in Nijmegen en dit lijkt mij een stapje terug. Wel mooi buitenlands avontuur voor hem. Succes Mees!  |:)

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 06, 2025, 09:24:43
levert ons dat ook nog wat op?
Nope is transfervrij vertrokken

Oud Cambuur

Heb het fout cambuur krijgt een 11 deel van de 5% solidariteitsbijdrage van de transfersom Dus een kleine plusvoor onze club erbij

Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 06, 2025, 10:52:55
Heb het fout cambuur krijgt een 11 deel van de 5% solidariteitsbijdrage van de transfersom Dus een kleine plusvoor onze club erbij
alle kleine beetjes helpen  :D

Galdiano

Deed het bij NEC toch ook gewoon prima?
Bijzondere keus voor Viborg.

Volgend jaar maar ophalen  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

rudie

Wilde toen hij hier nog zat toch naar Kopenhagen? Heeft misschien wel iets met Denemarken, of zit bij Viborg misschien iemand die hij kent of hem toen wilde halen? Was bij Nec laatste maanden ook niet altijd zeker van basis, met komst Cherry en Proper+ Sano die daar basis zijn zou hij nu waarschijnlijk ook op de bank komen? Geen heel rare move denk ik

Galdiano

Citaat van: rudie op augustus 06, 2025, 11:58:16
Wilde toen hij hier nog zat toch naar Kopenhagen? Heeft misschien wel iets met Denemarken, of zit bij Viborg misschien iemand die hij kent of hem toen wilde halen? Was bij Nec laatste maanden ook niet altijd zeker van basis, met komst Cherry en Proper+ Sano die daar basis zijn zou hij nu waarschijnlijk ook op de bank komen? Geen heel rare move denk ik

Kon destijds naar FC Midtjylland.

De competitie wellicht geen rare move maar Viborg is mijn inziens echt wel een flinke stap terug.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets