Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: Scc0511 op juli 17, 2025, 20:52:49
Had ik hier wel weer willen zien. Wordt een lastig seizoen gezien de versterkingen van andere ploegen...

Heeft het laatste 1 1/2 jaar hier niks meer laten zien, dus vind ik het prima zo

De Gast

Zit nu qua leeftijd op de top van zijn kunnen. En het is de kkd gebleven. Zegt genoeg.

upweer

Citaat van: Oud Cambuur op juli 17, 2025, 20:54:40
Heeft het laatste 1 1/2 jaar hier niks meer laten zien, dus vind ik het prima zo

Een team kun je niet kopen, dat moet je cre?ren.
Volendam draaide eerst ook voor geen meter.

Andy King

Bij welke club zit die vd Streek eigenlijk momenteel?

Derkx R.H.



Bens

Citaat van: PePe op juli 18, 2025, 15:02:55
Goede speler, te duur, geen rest waarde.
Moet iedere speler een rest waarde hebben?

PePe

Citaat van: Bens op juli 18, 2025, 15:09:17
Moet iedere speler een rest waarde hebben?

In de huidige financi?le situatie zeker.

Bankzitter

Niet iedere speler hoeft restwaarde te hebben toch... een oudere speler kan juist een jonge speler begeleiden en daarmee (met een heel lelijk begrip) waarde toevoegen.  anders gezegd, ervarens speler kunnen helpen dat een jongere speler sneller een betere, volwassen prof wordt omdat hij zich kan optrekken aan spelers die alles al meegemaakt hebben. En stabiliteit, minder wisselvalligheid in het team en de prestaties.

papier

Diemers heeft natuurlijk ook geen restwaarde maar kun je er op zich wel bijhebben.


Vlampiep

Wat een gelul over restwaarde. Uit je eigen opleiding kun je spelers later bij goed presteren een mooie transfer laten maken,  je koopt een speler om voor je team waarde te hebben om te kunnen promoveren.

Andy King

Citaat van: Derkx R.H. op juli 18, 2025, 10:51:25
https://www.transfermarkt.nl/sander-van-de-streek/profil/spieler/190222

Ok. Dank je. Vond het altijd een goede speler. Veel dreiging in de 16. Als die 8 ton zijn transferwaarde is, jammer, te veel. Had hem er wel graag bij gehad. Veel ervaring.

Bankzitter

We hebben 3 doelstelingen...
- presteren
- waarde cre?eren
- publiek vermaken

Dat is al heel lastig om alle 3 te doen, het laatse wil maar moeilijk lukken. En met alleen jonge spelers lukt het zeker niet m alle 3 te halen.
Misschien de laatste 2 maar niet de belangrijkste: presteren.

Bankzitter

Matthew Steenvoorden (32) op proef bij Excelcior.