Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Wij hadden ook net zo ver als Eagles nu zijn alleen Cambuur durft niet te infecteren in goede spelers te halen.

Galdiano

Smit was niet fit genoeg toen hij bij ze binnenkwam. Bij ons speelde hij alles.
Als je ziet hoe hij te keer gaat in het veld. Eagles is veel fitter dan Cambuur.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Noordcambuur op april 21, 2025, 21:32:40
Wij hadden ook net zo ver als Eagles nu zijn alleen Cambuur durft niet te infecteren in goede spelers te halen.

En van welk geld hadden wij dat dan kunnen betalen?

Bankzitter

Wij hebben een stadion gebouwd. Ook niet onbelangrijk voor de toekomst van de club.
GAE laat we zien wat er in de toekomst mogelijk is met goed beleid.

Smit en Kramer gefeliciteerd.

De Gast

Citaat van: Lore op april 21, 2025, 21:39:22
En van welk geld hadden wij dat dan kunnen betalen?

Er was wellicht minder geld beschikbaar maar wat er was heeft de club wel erg slecht besteed. Dramatisch beleid gewoon onder leiding van Ard.

NRG

Als het in Deventer kan, kan het ook zeker in Leeuwarden. Wat dat betreft hou ik de Eagles maar als voorbeeld.

michello

Citaat van: Noordcambuur op april 21, 2025, 21:32:40
Wij hadden ook net zo ver als Eagles nu zijn alleen Cambuur durft niet te infecteren in goede spelers te halen.

Eagles had en heeft een goed scoutingsapparaat en dat betaald zich nu dubbel en dwars uit.

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op april 21, 2025, 21:55:22
Wij hebben een stadion gebouwd. Ook niet onbelangrijk voor de toekomst van de club.
GAE laat we zien wat er in de toekomst mogelijk is met goed beleid.

Smit en Kramer gefeliciteerd.

Eagles doet en en. Stadion verbouwen en presteren.v

Arno A

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 21, 2025, 21:18:13
;( ;( ;(

ja ik had de twee missers tegen Helmond Sport eerder verdrongen. Sorry...

Arno A

van der Ree ook gefeliciteerd. Hij gaat ook Europa in!

Noordcambuur

Citaat van: Lore op april 21, 2025, 21:39:22
En van welk geld hadden wij dat dan kunnen betalen?
we hadden in die tijd een iets lagere begroting dan Eagles?

Lore

Citaat van: Noordcambuur op april 22, 2025, 08:24:33
we hadden in die tijd een iets lagere begroting dan Eagles?

Klopt, maar zij hadden met Kees Vierhouten een investeerder die rechtstreeks geld in de selectie stopte. Dat maakt het leven wel wat makkelijker. Nu is hij overleden en is de vraag of dit vol te houden is voor hen. Natuurlijk helpen europese inkomsten hier wel bij.

Maar heel knap wat de eagles doen, maar onvergelijkbaar met Cambuur

denistel

Citaat van: Lore op april 22, 2025, 14:47:38
Klopt, maar zij hadden met Kees Vierhouten een investeerder die rechtstreeks geld in de selectie stopte. Dat maakt het leven wel wat makkelijker. Nu is hij overleden en is de vraag of dit vol te houden is voor hen. Natuurlijk helpen europese inkomsten hier wel bij.

Maar heel knap wat de eagles doen, maar onvergelijkbaar met Cambuur

ze hadden alweer een nieuwe investeerder toch

Lore

#8308
Citaat van: denistel op april 22, 2025, 14:50:02
ze hadden alweer een nieuwe investeerder toch


Volgens mij is dat afgeketst, maar ook als dat zo is het dus nog steeds niet vergelijkbaar met ons

Dit is van 27 maart

https://www.vi.nl/pro/waarom-de-overname-van-go-ahead-eagles-niet-doorgaat

En dit is van afgelopen week:

https://voetbalplus.nl/opvallend-beoogd-investeerder-ziet-af-van-overname-go-ahead-eagles/

Kortom: onduidelijkheid bij Eagles!

sunderland

Citaat van: Lore op april 22, 2025, 14:47:38
Klopt, maar zij hadden met Kees Vierhouten een investeerder die rechtstreeks geld in de selectie stopte. Dat maakt het leven wel wat makkelijker. Nu is hij overleden en is de vraag of dit vol te houden is voor hen. Natuurlijk helpen europese inkomsten hier wel bij.

Maar heel knap wat de eagles doen, maar onvergelijkbaar met Cambuur
die investeerder was maat  van Paul Bosvelt. Dat is de spil achter Eagels. Zo belangrijk en rustig. Weet precies wat ie doet en mag ook zelfstandig beslissen. Was laatst bij Rondo en zei alleen maar rake dingen. Het is niet voor niks dat de spelers van Egels stuk voor stuk een zeer hoge intensiteit brengen. Daar begint alles