Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Heeft dit uitgebreid gevierd terwijl het natuurlijk gewoon een gelukje was. Had er zelf nauwelijks weet van.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: De Gast op januari 18, 2025, 23:08:23
Heeft dit uitgebreid gevierd terwijl het natuurlijk gewoon een gelukje was. Had er zelf nauwelijks weet van.
tuurlijk.. zo makkelijk heeft hij het daar nog niet, laat m lekker vieren toch....
Ik gun m dat van harte.

Destroyer

Krastev is ook lekker spelertje geworden zeg
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Destroyer op januari 18, 2025, 23:39:22
Krastev is ook lekker spelertje geworden zeg

was ie hier ook al vond ik niet goed ingeschat destijds door de leiding

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 18, 2025, 23:15:19
tuurlijk.. zo makkelijk heeft hij het daar nog niet, laat m lekker vieren toch....
Ik gun m dat van harte.

super toch voor die jongen tis em gegund

Noordcambuur

Jaaa prachtig toch dat hij de winnende maakt.

Iemand iets gunnen heet dat hebben niet veel mensen?.

Mooi Smit op naar meer :thumbsup

AL

Jimmy Calderwood op 69 jarige leeftijd overleden.
Triest nieuws.

Westerpark

Citaat van: De Gast op januari 18, 2025, 23:08:23
Heeft dit uitgebreid gevierd terwijl het natuurlijk gewoon een gelukje was. Had er zelf nauwelijks weet van.

Als het de winnende is dan logisch toch.

De Gast

Citaat van: Westerpark op januari 19, 2025, 14:37:30
Als het de winnende is dan logisch toch.

Vond dat hij iets teveel eer kreeg. Had niks met een klasse goal te maken.

CambuurArnhem

Navarone Foor naar VVV.

V-man

Breij scoort zijn 1e, nu al, voor FC Kerkrade. Het zij hem gegund!

KlinkHamer

Bosschaart (interim) hoofdcoach van Feyenoord !!!

PePe

Weer terug naar een oud Cambuur trainer.  |:)

Noordcambuur

Citaat van: PePe op februari 10, 2025, 18:16:08
Weer terug naar een oud Cambuur trainer.  |:)
laat hem maar seizoen afmaken daar in Rotterdam.

Stiens

Citaat van: Noordcambuur op februari 10, 2025, 18:50:06
laat hem maar seizoen afmaken daar in Rotterdam.

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.