Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op oktober 06, 2024, 14:00:45
Dizze is mij wat te tamm.
Fijn dast dur weer bist kerel. _O_
Maar wel 29 wedstrijden 27 doelpunten in 1 seizoen.. just saying :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 06, 2024, 14:12:11
He kiekert, welkom terug,mooi dat je er weer bent

Sunderland oplette  :proost
Dank! |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 06, 2024, 14:53:24
heo bist weer wakker..
Het bankje lag lekker vanmiddag 8P
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

michael breij in de winterstop huren.  :y

Galdiano

Milan Smit zal ook wel blij zijn met zijn overstap  :_schater
5 potenti?le wedstrijden. Totaal 12 minuten. Waarvan de laatste 3 wedstrijden alleen maar op de bank.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op oktober 06, 2024, 19:48:06
Milan Smit zal ook wel blij zijn met zijn overstap  :_schater
5 potenti?le wedstrijden. Totaal 12 minuten. Waarvan de laatste 3 wedstrijden alleen maar op de bank.

Ja goed, wie zag aankomen dat een spits die al vrolijk gekeurd is. Vrolijk een fototje in kleding van die betreffende club deelt op de socials uiteindelijk besluit te blijven. Een boel verliezers. Hadden hem het eerste half jaar prima bij kunnen hebben met de kennis van nu :')

denistel

stokkers zit oek nog voor em in het rijtje dus ja speeltijd wordt heel lastig

De Gast

Zelfs Uldrikis kennen we wel weer terughalen. Mag inmiddels het bankje ook warmhouden.

Wat zou het mooi zijn als Lars nog met een verrassing uit de hoge hoed zou komen. Gewoon uit het niets een klein beetje een volwaardige spits. Al is het maar iemand die gewoon af en toe tegen een bal aanloopt.

Amekkis

Citaat van: Galdiano op oktober 06, 2024, 19:48:06
Milan Smit zal ook wel blij zijn met zijn overstap  :_schater
5 potenti?le wedstrijden. Totaal 12 minuten. Waarvan de laatste 3 wedstrijden alleen maar op de bank.

Hulde voor Lambooij!  _O_

Andy King


Mike SCC

Citaat van: De Gast op oktober 07, 2024, 06:58:48
Zelfs Uldrikis kennen we wel weer terughalen. Mag inmiddels het bankje ook warmhouden.

Wat zou het mooi zijn als Lars nog met een verrassing uit de hoge hoed zou komen. Gewoon uit het niets een klein beetje een volwaardige spits. Al is het maar iemand die gewoon af en toe tegen een bal aanloopt.

Afolabi bedoel je?

Noordcambuur

Citaat van: Mike SCC op oktober 07, 2024, 11:18:04
Afolabi bedoel je?
deze moet het nog laten zien en Smit heeft het al laten dat is net verschil.
Smit komt is nog jong we kunnen ons beter druk maken om onze nieuwe spits  ;)