Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: KlinkHamer op september 03, 2024, 12:36:09
Maulun zijn contract bij Volendam is ontbonden

Ik weet niet hoe met zijn fysieke gesteldheid is, maar fit is hij gewoon een goede creatieve speler. Bij ons was hij vaak geblesseerd.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Specuveter

Citaat van: 666 op september 03, 2024, 12:57:24
Ik weet niet hoe met zijn fysieke gesteldheid is, maar fit is hij gewoon een goede creatieve speler. Bij ons was hij vaak geblesseerd.
We hebben nu Diemers....

Teun Seun

Ik zou nog eens een gesprekje aangaan met Foor. Nog een extra vleugel erbij foor de doelpunten. Heeft een actie en goede foorzetten..

Beul B

Ook altijd fan geweest van Foor. Zou wel mooi zijn.

Specuveter

Marco Tol naar Portugal
Tweede divisie

Noordcambuur

Vloet ook voor tijdje opgesloten?.

ChantiSCC

Citaat van: 666 op september 03, 2024, 12:57:24

Kan niet goed met kunstgras omgaan.. blessures komen vaak door kunstgras bij hem, in de kkd speel je daar vaak op. Niet doen dus.

Bankzitter

Uit VI : "Andr? Krul maakt zijn bijzondere bingo compleet. De Nederlandse doelman speelde al in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azi? en Oceani?. De laatste op dat lijstje is Afrika en nu heeft hij getekend bij de Senegalese club Ajel de Rufisque."

Daarbij moest ik denken, als je niet iedere wedstrijd kunt winnen en voor de prijzen speelt, zorg in ieder geval dat je van iedere wedstrijd geniet en geen grijze muis bent.

Dat is ook waarom ik ook van ons cluppie kan genieten zelfs het even tegenzit.Het is soms goed, soms slecht maar eigenlijk nooit saai.

Holwerd voor Cambuur

Goal en assist voor Mambimbi vandaag. Speelt dit seizoen zelfs Europees met Sankt Gallen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 24, 2024, 23:36:49
Goal en assist voor Mambimbi vandaag. Speelt dit seizoen zelfs Europees met Sankt Gallen.
Dit is niet de eerste speler die hier werd verguisd ( Anderson ) en elders op het hoogste Europees niveau floreert.

michello

Citaat van: Vlampiep op september 25, 2024, 08:41:08
Dit is niet de eerste speler die hier werd verguisd ( Anderson ) en elders op het hoogste Europees niveau floreert.

Qua cijfers vrij treurig jaar achter de rug daar en dit is pas z?n tweede goal en assist.

janou

Is soms ook de omstandigheden waardoor iets niet werkt. Was nog heel jong toen ie hier kwam, en kwam in een slecht draaiend elftal en was zijn eerste jaar in het buitenland. Zijn allemaal dingen die meespelen. Cor Potcast ging daar laatst ook over, dat het echt lastig kan zijn als je bijvoorbeeld wat introvert bent om dan te integreren in het buitenland.

sunderland

Anderson was voetballend hier ok? maar stond 7 van de 10x aan de verkeerde kant te dekken dat was zijn probleem hier. Dat is er bij zijn volgende club uit gehaald en daarna is hij steeds fitter geworden. Hij was hier ook vaak niet fit. En mambimbi was hier op het verkeerde moment voor hem.

Holwerd voor Cambuur

Wordt een leuk weerzien zo, de volgende thuiswedstrijd. Muhren, Jacobs en nu ook Manu.
Sinds januari zonder club. Ik ben benieuwd hoe snel hij daar fit is  :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Hoe is het met Smit en van de Water? Smit heeft al mooi wat minuten voor 1 miljoen..