Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

W
@WFCGRONINGEN
Top Oss heeft Ragnar #Oratmangoen van #fcgroningen op het oog #lowej
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Manu op proef bij de Graafschap.

papier

Citaat van: Grijskijkert op augustus 11, 2024, 20:46:12
W
@WFCGRONINGEN
Top Oss heeft Ragnar #Oratmangoen van #fcgroningen op het oog #lowej

Gaat naar promovendus Dender in Belgi?

anderszchristian

Oratmangoen en Manu, toch twee spelers die ik er (mits fit) graag bij zou willen hebben op de vleugels.

okkele

Manu snap ik nog een beetje maar waarom sommigen in die oratmangoen blijven geloven niet.
Gelukkig mag iedereen een voorkeur hebben.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

papier

Citaat van: okkele op augustus 12, 2024, 11:44:01
Manu snap ik nog een beetje maar waarom sommigen in die oratmangoen blijven geloven niet.
Gelukkig mag iedereen een voorkeur hebben.

Sterke en technische vaardige voetballer wel. Alleen waar hij nou echt in uitblinkt dat weet niemand. Heeft een beetje wat Breij ook heeft, niet een aanvallende middenvelder. Geen spits. Geen buitenspeler. Wat is het wel?

anderszchristian

Citaat van: papier op augustus 12, 2024, 12:06:48
Sterke en technische vaardige voetballer wel. Alleen waar hij nou echt in uitblinkt dat weet niemand. Heeft een beetje wat Breij ook heeft, niet een aanvallende middenvelder. Geen spits. Geen buitenspeler. Wat is het wel?
Dat ben ik met je eens. Dat maakt hem juist tot een geschikte 12e man. Als je ziet wat er nu aanvallend op de bank zit dan is dat vrij pover.

Noordcambuur

Citaat van: anderszchristian op augustus 12, 2024, 10:53:16
Oratmangoen en Manu, toch twee spelers die ik er (mits fit) graag bij zou willen hebben op de vleugels.
hou een keer op met die ouwe spelers terug te halen 8P

Huizen

Hahahah Marco Tol is ook nog vrij!  :devil

Er is een frisse Lambooij wind aan het waaien, dus er komen hele andere namen als er anderen vertrekken.

On topic: wat zijn veel oud spelers weggezakt zeg na hun vertrek bij Cambuur.

Grijskijkert

Citaat van: Bussum op augustus 12, 2024, 12:51:52
Hahahah Marco Tol is ook nog vrij!  :devil

Er is een frisse Lambooij wind aan het waaien, dus er komen hele andere namen als er anderen vertrekken.

On topic: wat zijn veel oud spelers weggezakt zeg na hun vertrek bij Cambuur.
Traint mee bij Sparta en lijkt daar een contract te krijgen..
IN HENK WE TRUST!!!

LWD vak 7

Van Kaam gisteren toch basis bij Heracles. Had ik niet verwacht

diekhuzen

Citaat van: LWD vak 7 op augustus 12, 2024, 13:41:47
Van Kaam gisteren toch basis bij Heracles. Had ik niet verwacht

Op basis van wat? Is gewoon een eredivisie voetballer en kwam bij ons totaal niet in zijn kracht ( voetballende vermogen)

Noordcambuur

Citaat van: LWD vak 7 op augustus 12, 2024, 13:41:47
Van Kaam gisteren toch basis bij Heracles. Had ik niet verwacht
waren veel geblesseerd bij Heracles  :D

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op augustus 12, 2024, 11:44:01
maar waarom sommigen in die oratmangoen blijven geloven niet.

Zijn we het ook een keer eens  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Verrassend.....
Monteiro naar Zwolle.