Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Sylla gaat naar ADO

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

papier

Tsja, had liever Sylla dan Poll

Benniepos

Lukas Bijker houdt zijn conditie op peil bij Groningen O- 21

Noordcambuur

Citaat van: Benniepos op augustus 10, 2024, 08:51:51
Lukas Bijker houdt zijn conditie op peil bij Groningen O- 21
nooit doen  :rodekaart

KlinkHamer

FC Volendam zoekt met Maulun naar nette oplossing voor vertrek.
Dat Robin Maulun deze week heeft meegetraind met de selectie, betekent niet dat Volendam-trainer Rick Kruys de middenvelder opneemt in zijn selectie voor de eerste competitiewedstrijd zondag uit bij De Graafschap. Sterker nog: Maulun mag of beter moet vertrekken. ,,De intentie is om tot een nette oplossing te komen??, aldus Kruys.

Maulun, die vorig seizoen op de valreep door Volendam werd vastgelegd, komt niet voor in de plannen van Kruys. De club, die probeert te snijden in het spelersbudget, wil daarom afscheid nemen van de Fransman. Maulun is tot die tijd wel welkom op het trainingsveld. ,,Zolang er geen oplossing is zullen we hem netjes behandelen.??
Noordhollandsdagblad.


KlinkHamer

Netjes afleveren in de Kooi.....

Poetser

Ja mag van mij wel weer hier komen.

denistel

helaas te vaak pijntjes enz. en zal ook behoorlijk wat kosten

Bernardo

Zo'n type middenvelder missen we wel vind ik. Alleen is spelers hier terug halen vaak niet zo'n succes.

EdsjeSCC

ALS Smit verkocht wordt voor een dik bedrag, spitsje kopen en Maulun halen voor een schappelijk basis-salaris en bonusjes als hij zoveel gespeeld heeft... idd het type dat we nog missen

sunderland

Niet doen. Veel te vaak geblesseerd en zou ons grootste talent tegenhouden

Noordcambuur

Citaat van: KlinkHamer op augustus 11, 2024, 17:04:12
Netjes afleveren in de Kooi.....
nee nooit doen altijd ziek zwak en misselijk?

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2024, 19:03:36
Niet doen. Veel te vaak geblesseerd en zou ons grootste talent tegenhouden
zo zit het

oost

Wanneer er geld is om Maulun terug te halen altijd doen  |:)
Zo'n type speler missen we nu echt.