Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op april 12, 2024, 22:47:34
Dacht je dat hij de clubs voor het uitzoeken had dan?
tuurlijk niet komt zwaar tekort.

Noordcambuur

Schouten en Doodeman bij Willem 2 :thumbsup

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2024, 08:33:59
tuurlijk niet komt zwaar tekort.

Dat is wel heel negatief. Twee keer kampioen geworden. En sinds zijn blessure is alle creativiteit uit het team verdwenen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 13, 2024, 08:42:55
Dat is wel heel negatief. Twee keer kampioen geworden. En sinds zijn blessure is alle creativiteit uit het team verdwenen.
oke je hebt gelijk maar afgelopen seizoen en dit seizoen is niet best.
Maar daar voor was wel goed.

Bankzitter

Alfons Arts trainer bij Emmen met v Oostrum als assistent. Beide hadden nu niet echt een heel succesvol verblijf in Leeuwarden in het verleden.

Bankzitter

En Ultee naar Top Oss volgens VI.

sunderland


okkele

heb het doorgegeven.
:thumbsup
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

michello

#7973
Citaat van: Bankzitter op april 13, 2024, 10:07:08
Alfons Arts trainer bij Emmen met v Oostrum als assistent. Beide hadden nu niet echt een heel succesvol verblijf in Leeuwarden in het verleden.

Van Oostrum had een goede wedstrijd tegen Twente. Mooie pot dit dito namen op het veld.


Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 18, 2024, 20:23:16
En Ultee naar Top Oss volgens VI.
nu rond dus succes Sjors?.

De Gast

Volgend jaar dus toch nog te bewonderen in ons nieuwe stadion. Zul je zien dat hij er ook nog met de winst vandoor gaat. Zou precies in het plaatje passen.

Zuid1991


Dit was sien enige goeie wedstried...
Citaat van: michello
link=topic=46.msg355473#msg355473 date=1713595177

Van Oostrum had een goede wedstrijd tegen Twente. Mooie pot dit dito namen op het veld.



PePe

Citaat van: De Gast op april 23, 2024, 08:00:31
Volgend jaar dus toch nog te bewonderen in ons nieuwe stadion. Zul je zien dat hij er ook nog met de winst vandoor gaat. Zou precies in het plaatje passen.


Je vergeet de renovatie die in de zomer gaat plaatsvinden.

zeewolde

Sipke mogelijk mee met Slot naar Liverpool.

De Gast

Citaat van: PePe op april 23, 2024, 18:20:44

Je vergeet de renovatie die in de zomer gaat plaatsvinden.

Halve renovatie..