Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Maulun wil zelf naar het buitenland.

papier


KlinkHamer

Citaat van: Specuveter op juli 28, 2023, 17:00:21
Maulun wil zelf naar het buitenland.
Dan houdt het op , wist ik niet bedankt voor de info.

Galdiano

Citaat van: papier op juli 28, 2023, 17:13:00
Zit hij al!

Gister liep hij door de stad met vrouw en hond.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2023, 18:31:03
Gister liep hij door de stad met vrouw en hond.  :y
Vakantie weer voorbij zeker....
Ik heb nog een week! :proost


De Gast

https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230731_72221641?utm_source=google&utm_medium=organic

Kwam deze nog tegen. Staat niet veel bijzonders behalve dat het praktisch de helft ex Cambuur spelers betreft.
Jasper ter ter Heide
Maxim Gullit
Jamie Jacobs
Ben Rienstra
Robbin Ruiter

Van eredivisie naar werkloos. Kan snel gaan.

Mike SCC

Kan me moeilijk voorstellen dat Jacobs dit seizoen geen club vindt. Hij is misschien al een tijdje uit vorm, maar potentieel een goede aanwinst voor een aanvallend team bovenin de KKD waar hij veel rond de 16 kan lopen.

Bernardo

Zo'n Jacobs maakt in KKD toch gewoon minimaal 8 a 10 goals. Verrassend dat hij nog geen club heeft, of hij zet zelf te hoog in. Kan ook nog

DeBruyne

Ik zag Kees de Boer er ook tussen staan. Dat is best een leuke speler. Heeft het bij VVV  ook goed gedaan

Noordcambuur

Hebben deze spelers allemaal al een nieuwe werkgever b.v.
Foor
Johnsen
Mahi
Jacobs
Sai
Rienstra

Stiens

Johnsen > Zuid-Korea
Mahi > Terug naar Utrecht

De rest nog zonder club.

Grijskijkert

Doke naar Helmond Sport
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op augustus 08, 2023, 12:57:16
Doke naar Helmond Sport
de cambuur karma; die knalt er tegen ons vanaf 40 meter 1 in de kruising komend seizoen..

SaVaGe

Lekker man voor Doke, had hier nog prima mee gekund achter Caschili.. verzaakt nooit, voetballend wel, maar inzet nooit.