Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2023, 10:44:11
Ik gooi hem er toch maar even in:

Maulun.

Is weer terug in Leeuwarden na een vakantie in Frankrijk.
Hij is topfit, keihard doorgetraind de hele zomer samen met een coach in Frankrijk.
Nu weer aan de slag bij Panenka (voetbalschool bij Blauw wit, waar Vlap en Diemers hele zomer ook door hebben getraind)
Heeft zijn huis hier nog en zijn vriendin komt hier vandaan.

Zou hem toch graag zien blijven. Al zou het voor de breedte/concurrentie zijn.

Lijkt mij alleen een optie bij gebrek aan middenvelders, en mochten alle geruchten waar zijn (Diemers, Smeets) is dat nou net een linie waar we overbezet zijn

Mike SCC

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2023, 10:44:11
Ik gooi hem er toch maar even in:

Maulun.

Zou hem toch graag zien blijven. Al zou het voor de breedte/concurrentie zijn.

Eens. Heel goede voetballer. Helaas wel een man van glas.

Andy King

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2023, 10:44:11
Ik gooi hem er toch maar even in:

Maulun.

Is weer terug in Leeuwarden na een vakantie in Frankrijk.
Hij is topfit, keihard doorgetraind de hele zomer samen met een coach in Frankrijk.
Nu weer aan de slag bij Panenka (voetbalschool bij Blauw wit, waar Vlap en Diemers hele zomer ook door hebben getraind)
Heeft zijn huis hier nog en zijn vriendin komt hier vandaan.

Zou hem toch graag zien blijven. Al zou het voor de breedte/concurrentie zijn.

Ik ook. Goede voetballer, goed inzicht, fijne techniek.

papier

Maulun zou ik ook graag behouden maar ik snap ook wel dat hij eens wat anders wil.

Eewal

Dan mag Jacobs ook wel terug. Op KKD niveau vind hij het misschien helemaal terug. Misschien ook wel niet, ik heb geen idee wat er met die jongen aan de hand was...

Galdiano

Citaat van: Eewal op juli 28, 2023, 11:07:27
Dan mag Jacobs ook wel terug. Op KKD niveau vind hij het misschien helemaal terug. Misschien ook wel niet, ik heb geen idee wat er met die jongen aan de hand was...

Jacobs is wat mij betrefd voorbij. Maulun brengt eigenlijk altijd wat extra's als hij speelt.
En man van glas vindt ik overdreven. Vorig jaar gewoon pech. Daarvoor onbetwist basisspeler.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: anderszchristian op juli 28, 2023, 10:52:28
Lijkt mij alleen een optie bij gebrek aan middenvelders, en mochten alle geruchten waar zijn (Diemers, Smeets) is dat nou net een linie waar we overbezet zijn

Het is of Diemers of Smeets. Maar het is angstvallig stil op dit moment. (kan ook goed teken zijn). Smeets is afgelopen woensdag niet gekeurd in ieder geval.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

We moeten misschien nog 1 ? 2 middenvelders erbij hebben maar dan moet het ook ophouden.
Ik zie liever dat we nog buitenspelers halen?

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2023, 11:16:15
Het is of Diemers of Smeets. Maar het is angstvallig stil op dit moment. (kan ook goed teken zijn). Smeets is afgelopen woensdag niet gekeurd in ieder geval.
dan is Smeets met andere club bezig misschien.

Specuveter

Als we van die drie (Diemers Smeets en Maulun)
nou twee binnen kunnen halen zou al heel mooi zijn.
Dan de aankomende weken nog een snelle vleugel aanvaller erbij en er staat een leuke selectie.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op juli 28, 2023, 11:17:29
We moeten misschien nog 1 ? 2 middenvelders erbij hebben maar dan moet het ook ophouden.
Ik zie liever dat we nog buitenspelers halen?
vd Water, Balk en Breij. Zie er max nog 1 bijkomen. Als ze die niet al uit eigen jeugd halen.

1 a 2 middenvelders en een back up voor Bangura. Dan zal het vast wel klaar zijn.

Bankzitter

Breij moet je op het middenveld zetten, niet meer op de vleugel.
Dus vleugel: vd Water, Balk , vd Veen en dan nog eentje erbij met eventueel El Hilali nog als 5e mogelijkheid.

Linksback is nog nodig.

En middenvelders. We hebben nu Breij, De Jong, v Kaam. Nog eentje erbij is meer dan genoeg, Middenveld staat meestal wel vast en zijn weinig wissels nodig. Voor de breedte heb nog Gabi, El Hilali , Pichel en Schaapman.

Als vKaam weggaat , dan die nog vervangen.

3 ? 4 spelers dus hooguit nog, waarbij een ervaren middenvelder de hoogste prio heeft.

Eewal

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2023, 11:15:15
Jacobs is wat mij betrefd voorbij. Maulun brengt eigenlijk altijd wat extra's als hij speelt.
En man van glas vindt ik overdreven. Vorig jaar gewoon pech. Daarvoor onbetwist basisspeler.
ik snap ook niet dat hij nog geen club heeft.

KlinkHamer

Onbegrijpelijk dat Maulun vorig seizoen niet een verlenging van 3 jaar heeft gekregen. Is jaren lang onze beste speler geweest op die Paling na dan misschien. Ongeloof en boosheid toen Cambuur bekend maakte niet verder te gaan met onze vrolijke Frans. Wtf
Dan komt Diemers dacht ik toen .....

AL

Citaat van: KlinkHamer op juli 28, 2023, 12:49:08
Onbegrijpelijk dat Maulun vorig seizoen niet een verlenging van 3 jaar heeft gekregen. Is jaren lang onze beste speler geweest op die Paling na dan misschien. Ongeloof en boosheid toen Cambuur bekend maakte niet verder te gaan met onze vrolijke Frans. Wtf
Dan komt Diemers dacht ik toen .....

Cambuur wilde wel verlengen, maar Maulun niet..