Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

"Ren? Hake de nieuwe trainer van Go Ahead"


Ik wens de GAE supporters veel sterkte de komende 3 jaar :devil  :fant

De Gast

Bijzonder ja, valt er in elk geval al ??n degradant in te tekenen.

Galdiano

Sipke Hulshoff kampioen em promoveerd met Jong Feyenoord.
Er is een kliek die alleen maar loopt te janken dat hij er niks van kan.

Overal waar hij is, wordt ook gepresteerd. Ik zou hem hier in de toekomst toch wel weer willen zien.
Delano Ledan is ook goed op dreef.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

J.v.G.

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2022, 20:19:07
Sipke Hulshoff kampioen em promoveerd met Jong Feyenoord.
Er is een kliek die alleen maar loopt te janken dat hij er niks van kan.

Overal waar hij is, wordt ook gepresteerd. Ik zou hem hier in de toekomst toch wel weer willen zien.
Delano Ledan is ook goed op dreef.
Vergeet niet dat die "kliek" zelf helemaal niks kan, altijd zeuren zeiken en afgeven op een ander maar zelf amper van brood stront kunnen maken.

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2022, 20:19:07
Sipke Hulshoff kampioen em promoveerd met Jong Feyenoord.
Er is een kliek die alleen maar loopt te janken dat hij er niks van kan.

Overal waar hij is, wordt ook gepresteerd. Ik zou hem hier in de toekomst toch wel weer willen zien.
Delano Ledan is ook goed op dreef.
ik vind sipke ook gewoon een leuke vent, van mijn werk paar x bij um thuis geweest. Utrecht uit in de beker kwam ik um tegen bij de roltrap, hij kwam gelijk een praatje maken. Niet te groot voelen. En idd hij wist wel hoe het hier werkte met gas erop. Slot haalt hem niet voor niks naar Feyenoord en is ook vaak assistent als er iemand niet kan

Destroyer

Citaat van: sunderland op mei 14, 2022, 21:33:14
ik vind sipke ook gewoon een leuke vent, van mijn werk paar x bij um thuis geweest. Utrecht uit in de beker kwam ik um tegen bij de roltrap, hij kwam gelijk een praatje maken. Niet te groot voelen. En idd hij wist wel hoe het hier werkte met gas erop. Slot haalt hem niet voor niks naar Feyenoord en is ook vaak assistent als er iemand niet kan

Eens, toch paar keer de rotzooi opgeknapt hier. Mag in toekomst best terug komen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

LWD vak 7

Gefeliciteerd Marinus.Het is je van harte gegund!

sunderland

Wat fantastisch

AL

Citaat van: LWD vak 7 op mei 29, 2022, 21:23:53
Gefeliciteerd Marinus.Het is je van harte gegund!

Wat gun ik hem dat zeg!!

Bankzitter

#7734
Zeer gegund en ook verdiend voor Dijkhuizen.

sunderland

Hij flikt ut gewoon en het Skeelt ons 3 ton

Bernardo

Toch jammer voor hem dat het hier niet gelukt is. Fantastisch voor de tweede keer gepromoveerd met Excelsior.

Collingwood

Inderdaad is het de sympathieke Dijkhuizen zeer gegund! Dat hij en passant Cambuur wat extra tv-geld bezorgt is heel mooi meegenomen. En dat die mafkezen van ADO (die trainer voorop) niet promoveren ook.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: LWD vak 7 op mei 29, 2022, 21:23:53
Gefeliciteerd Marinus.Het is je van harte gegund!
zeker verdiend deze trainer  w:)

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op mei 29, 2022, 21:40:56
Inderdaad is het de sympathieke Dijkhuizen zeer gegund! Dat hij en passant Cambuur wat extra tv-geld bezorgt is heel mooi meegenomen. En dat die mafkezen van ADO (die trainer voorop) niet promoveren ook.
jeetje wat een volk daar niet best schande.