Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Oratmangoen doet het goed momenteel. Het is'm gegund!

Treb

Citaat van: Eewal op maart 02, 2022, 20:39:29
Oratmangoen doet het goed momenteel. Het is'm gegund!

3x beter dan Jacobs

Montana

Die hadden we moeten houden ja..

justremco

Leuke voetballer maar wel wat weinig rendement. Slechts 3 assists in de competitie dit seizoen, Jacobs staat op 4 assists en heeft daarnaast 5 goals. Achteraf gezien hadden we m wel kunnen houden ipv bijv Kiss

sunderland

Citaat van: justremco op maart 02, 2022, 23:17:18
Leuke voetballer maar wel wat weinig rendement. Slechts 3 assists in de competitie dit seizoen, Jacobs staat op 4 assists en heeft daarnaast 5 goals. Achteraf gezien hadden we m wel kunnen houden ipv bijv Kiss
zo zie je maar?. Ik vind hem ook een sympathieke goede speler . Jacobs heeft et even  een tijdje niet en dan is er weer 1 die veel beter is..

denistel

had bij ons een paar periodes dat het door blessures niet allemaal
makkelijk ging geen wedstrijd ritme enz maar je kon wel zien dat
er meer in zat en voetballend zeker goed genoeg.cambuur heeft
ook al toegegeven dat ze em te makkelijk hebben laten gaan.

De Gast

Korte had je ook kunnen houden. Ook niks minder dan wat er nu staat.

Galdiano

Fred Grim is ontslagen, zou hij wat voelen om als assistent terug te keren bij Cambuur? En zou het een aanvulling kunnen zijn van de huidige technische staf?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2022, 20:52:46
Fred Grim is ontslagen, zou hij wat voelen om als assistent terug te keren bij Cambuur? En zou het een aanvulling kunnen zijn van de huidige technische staf?
die past totaal niet bij ons Ts

V-man

Hij koos in 2017 om assistent te worden van D. Advocaat bij Sparta ipv Cambuur. Blijft toch een hekel punt

Specuveter

Die Willen we hier niet meer hebben.
Heeft zijn kans gehad

PePe

Citaat van: Specuveter op maart 08, 2022, 22:17:02
Die Willen we hier niet meer hebben.
Heeft zijn kans gehad

Naar Sparta, die club vond hij beter.

sccvl

Citaat van: justremco op maart 02, 2022, 23:17:18
Leuke voetballer maar wel wat weinig rendement. Slechts 3 assists in de competitie dit seizoen, Jacobs staat op 4 assists en heeft daarnaast 5 goals. Achteraf gezien hadden we m wel kunnen houden ipv bijv Kiss

Daar zeg je wat .. Kiss ik schat dat die 2/3 keer zoveel kost per maand als Oratmangoen? Ik vind die wekelijks uitblinken bij Go Ahead bereid een heleboel voor en komt heel veel dreiging vanuit ... Had een prima speler geweest voor erbij.

sccvl

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2022, 20:52:46
Fred Grim is ontslagen, zou hij wat voelen om als assistent terug te keren bij Cambuur? En zou het een aanvulling kunnen zijn van de huidige technische staf?

Ben er niet zo kapot van, sowieso als Assistent geloof ik niet dat die aan de slag gaat mits een grote club langskomt. Voor onze huidige technische staf geen toegevoegde waarde. Hij heeft destijds gekozen om bij Dick Advocaat op schoot te gaan zitten in de hoop het over te nemen .. En liet Cambuur links liggen.

ruubmac

Hake nu toch weg bij Utrecht..