Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2022, 21:39:59
Prutser.

:D
ik hoop dat ie nog steeds aan de verkeerde kant verdedigd :devil

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 02, 2022, 07:44:54
ik hoop dat ie nog steeds aan de verkeerde kant verdedigd :devil
Anderson speelde niet zijn gelukkigste periode bij ons  maar als je door een serie A club uit Itali? wordt gehaald, heb je  voldoende potentie.
Ik heb de indruk dat die gierrijders een stevige verdediger hebben binnen gehaald, maar tegen ons mag hij wat mij betreft de slechtste wedstrijd van zijn carri?re spelen.

hobbes

Willem II heeft zich versterkt met Crowley.

Tanjajeah

Citaat van: hobbes op februari 02, 2022, 10:17:23
Willem II heeft zich versterkt met Crowley.

Serieus balen, had ik die hier graag terug gezien, wat een fijne speler was dat.

Galdiano

Mohamed El Makrini terug op de Nederlandse velden. Heeft een contract getekend bij TEC.
Speelde afgelopen seizoen op 2de niveau in Noorwegen bij IK Start. Inmiddels ook alweer 34 jaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Is die Sam Hendriks niks voor ons? :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

justremco

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 11, 2022, 20:06:02
Is die Sam Hendriks niks voor ons? :_schater

Bij handhaving staat ie nog een jaar onder contract :P

Bankzitter

De Graafschap heeft een optie tot koop.
Maar gratis gekomen, makkelijk verdiend fan.

Specuveter

Wat een lul de behanger die scheidsrechter  :_schater

EdsjeSCC

Die dooie van een Hake is wat omhoog gevallen en daardoor hoofdtrainer van Utrecht geworden, maar dat kan toch nooit lang meer duren

okkele

Citaat van: EdsjeSCC op februari 11, 2022, 22:23:16
Die dooie van een Hake is wat omhoog gevallen en daardoor hoofdtrainer van Utrecht geworden, maar dat kan toch nooit lang meer duren
ieder zn voorkeur lijkt mij, heeft het wat mij betreft goed gedaan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tanjajeah

FC Twente breekt met Jody Lukoki na veroordeling voor huiselijk geweld

Jody Lukoki komt niet meer in actie namens FC Twente, melden RTV Oost en TC Tubantia. De club uit Enschede heeft aangegeven de samenwerking te willen be?indigen met de aanvaller, die onlangs door de politierechter werd veroordeeld voor huiselijk geweld. Lukoki is schuldig bevonden aan het slaan en schoppen van zijn vriendin. De aanvaller kwam geen minuut in actie voor FC Twente, daar hij in de zomer zwaar geblesseerd raakte.

"De club en Jody Lukoki zijn eerder deze week in gesprek gegaan naar aanleiding van de gebeurtenissen in de priv?sfeer bij de speler", laat FC Twente weten in een reactie. "In dit gesprek heeft FC Twente aangegeven de samenwerking te willen be?indigen. Beide partijen werken aan een oplossing, waarbij de club heeft aangegeven dat uitkomen voor FC Twente geen optie is.? Lukoki zal daardoor de boeken ingaan als speler die nooit het shirt van de Tukkers droeg in een offici?le wedstrijd. Zijn contract bij FC Twente liep door tot medio 2023.

De revaliderende Lukoki, die zelfs geen oefenwedstrijd speelde namens FC Twente, kreeg tachtig uur werkstraf en een voorwaardelijke gevangenisstraf opgelegd voor het mishandelen van zijn vriendin. Daarnaast werd een proeftijd van drie jaar vastgesteld door de rechter. Tevens zal Lukoki onder toezicht van reclassering komen te staan. Hij is schuldig bevonden aan huiselijk geweld tussen 3 oktober 2021 en 1 januari 2022. "Wij zijn geschrokken van zijn gedrag en gaan passende maatregelen nemen. Want het gedrag van Jody overschrijdt grenzen en is onacceptabel. Dat hebben wij hem ook kenbaar gemaakt", liet algemeen directeur Paul van der Kraan in een eerdere reactie weten.

Volgens TC Tubantia stond vanaf het eerste moment vast dat er voor Lukoki geen plek meer was bij de club sinds zijn veroordeling. Ook supporters mengden zich in de situatie. De club ging in gesprek met de aanvaller, die aangaf alleen te willen praten in het bijzijn van zijn management. FC Twente zal er nu financieel uit moeten zien te komen met de speler, daar hij nog een doorlopend contract heeft. Ontslag op staande voet ligt in dergelijke situaties lastig, aangezien het voorval heeft plaatsgevonden in de priv?sfeer. Lukoki was slechts ??n keer te zien in de Grolsch Veste. De aanvaller verscheen na het gelijkspel tegen Ajax op het veld om het feest mee te vieren met de rest van de selectie.

Holwerd voor Cambuur

Jack Byrne is weer terug bij Shamrock Rovers en hij laat zich meteen weer gelden:

Eerst een heerlijke assist: https://twitter.com/ShamrockRovers/status/1498396204006264845?s=20&t=KNp68QxpWNv2ZIQWxuu32g

En dan nog even een aardig goaltje: https://twitter.com/SSEAirtricityLg/status/1498401694832549893?s=20&t=KNp68QxpWNv2ZIQWxuu32g
SC Cambuur Kampioen 2019-2021