Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Zeker niet eens. Of het nou irritant ia of niet zolang het niet te ver gaat met schelden moet hij gewoon zijn mening kunnen geven. Of je het er nou mee eens bent of niet

D.H.Skolten

#7546
Citaat van: zeewolde op augustus 07, 2021, 21:02:12
Zeker niet eens. Of het nou irritant ia of niet zolang het niet te ver gaat met schelden moet hij gewoon zijn mening kunnen geven. Of je het er nou mee eens bent of niet
Ja toch, heb je goed verwoord.Ik verwacht ook zeker niet dat iedereen het met me eens is. Maar sommigen  hier op dit forum hebben communisme al omarmt is wel duidelijk. Ik geef gewoon mijn mening, daar is een forum voor. Om daarvoor een ban te vragen slaat nergens op,beetje kinderachtig.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 14, 2021, 16:03:41
Ja toch, heb je goed verwoord.Ik verwacht ook zeker niet dat iedereen het met me eens is. Maar sommigen  hier op dit forum hebben communisme al omarmt is wel duidelijk. Ik geef gewoon mijn mening, daar is een forum voor. Om daarvoor een ban te vragen slaat nergens op,beetje kinderachtig.

Eens, maar je blijft vaak irritant  l0l
Henk, held, bedankt

EdsjeSCC

Lekker goaltje Muhren!

Specuveter


Bankzitter

Heeft' ie bij ons geleerd ;)

Walter


Galdiano

En toch hoopte ik stiekem dat hij weer niet scoorde.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Specuveter op augustus 07, 2021, 08:31:50
Echt hè.....
Soms zou ik willen dat jij niet op dit forum zit.
Muhren heeft twee jaar lang zijn stinkende best voor ons gedaan.

zegt niets over of volendam moet promoveren of niet maar za het best zijn
maakt me geen hol uit wie er promoveerd

veteraan

Muhren is een superspits en een wereldprof, en het is goed dat ie dat nu bij Volendam laat zien.
Hij is hier vorig jaar niet gebleven voor het geld maar om het kampioenschap mee mogelijk te maken.
Wie dat niet hebben kan moet DKV gaan wonen

weestwel

Citaat van: veteraan op augustus 21, 2021, 15:36:35
Muhren is een superspits en een wereldprof, en het is goed dat ie dat nu bij Volendam laat zien.
Hij is hier vorig jaar niet gebleven voor het geld maar om het kampioenschap mee mogelijk te maken.
Wie dat niet hebben kan moet DKV gaan wonen

Had liever 50 euries meer voor een SK willen betalen zodat hij hier nog een jaartje kon blijven ballen. Als je hier geen 50 euro meer voor over heb hoor je eveneens DKV thuis.

Bankzitter

Je krijgt spektakel op de vleugels met een Hongaar en Portugees in plaats van Muhren... ook prima toch?

veteraan

Citaat van: Bankzitter op augustus 21, 2021, 16:41:11
Je krijgt spektakel op de vleugels met een Hongaar en Portugees in plaats van Muhren... ook prima toch?

Zo is het, bewegelijk blijven. In het veld en daarbuiten

hobbes

Citaat van: weestwel op augustus 21, 2021, 16:33:17
Had liever 50 euries meer voor een SK willen betalen zodat hij hier nog een jaartje kon blijven ballen. Als je hier geen 50 euro meer voor over heb hoor je eveneens DKV thuis.

Hij heeft niet voor het geld gekozen, dus dat had weinig uitgemaakt

sunderland

Citaat van: weestwel op augustus 21, 2021, 16:33:17
Had liever 50 euries meer voor een SK willen betalen zodat hij hier nog een jaartje kon blijven ballen. Als je hier geen 50 euro meer voor over heb hoor je eveneens DKV thuis.
jonge het ging niet om geld want dan had ie naar nec of Twente gaan. 5 ton