Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: okkele op juli 08, 2021, 20:44:24
ook eens den bosch op het veld van leovardia van de mat geveegd en in de competitie gewoon verloren.

Zelfde verhaal met Veendam. Speelde wij in Vries compleet weg en een aantal weken laten zij ons.

Ligt natuurlijk ook heel erg aan de trainingsintensiteit. Misschien heeft Zwolle dezelfde dag al getraind of hebben ze een heel intense week achter de rug. Daarnaast vraag ik mij echt af of wij wel van Volendam zouden winnen.

PePe

13-7-2021 Dwight Lodeweges voor 2 jaar assistent in Zwolle.

D.H.Skolten

Citaat van: Walter op juli 08, 2021, 19:13:21
Was trouwens weer een magistraal doelpunt. Buitenkant rechts chipte hij de bal over de keeper. Las ook op de site van Volendam dat ze heer en meester waren in Zwolle. Dus daar slaat de paniek ook al toe
En toch verliezen wij daar. Er moet echt kwaliteit bij.  Ik denk dat Eagles, rkc en wij onderaan staan aan het einde van het seizoen. We zijn op geen 1 positie beter geworden (misschien Tol?) , dat zegt toch wel heel veel!

zeewolde

Citaat van: D.H.Skolten op juli 25, 2021, 04:36:54
En toch verliezen wij daar. Er moet echt kwaliteit bij.  Ik denk dat Eagles, rkc en wij onderaan staan aan het einde van het seizoen. We zijn op geen 1 positie beter geworden (misschien Tol?) , dat zegt toch wel heel veel!
en je wchat nec wel hoger in?
Omdat ze lukraak 15 nieuwe spelers halen. Dus zoveel mogelijk spelers halen en het is goed?

hobbes

Citaat van: zeewolde op juli 28, 2021, 08:19:32
en je wchat nec wel hoger in?
Omdat ze lukraak 15 nieuwe spelers halen. Dus zoveel mogelijk spelers halen en het is goed?

Precies, voordat die ingespeeld zijn zijn ze flink wat wedstrijden verder

sunderland

Citaat van: zeewolde op juli 28, 2021, 08:19:32
en je wchat nec wel hoger in?
Omdat ze lukraak 15 nieuwe spelers halen. Dus zoveel mogelijk spelers halen en het is goed?
die schat zeker hoger in.

sunderland

Citaat van: hobbes op juli 28, 2021, 09:37:11
Precies, voordat die ingespeeld zijn zijn ze flink wat wedstrijden verder
dat is ook heel betrekkelijk. Zij spelen heel anders dan ons. Zij spelen vanuit de counter net als Eagels. Emmen en Rkc voetballen veel meer net als ons en die hadden het veel moeilijker

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op juli 28, 2021, 08:19:32
en je wchat nec wel hoger in?
Omdat ze lukraak 15 nieuwe spelers halen. Dus zoveel mogelijk spelers halen en het is goed?

Vraag maar eens in Den Haag hoe dat bevalt
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op juli 02, 2021, 21:54:14
Kevin van Veen. Maakt de overstap naar Motherwell. Mooie stap.

1e wedstrijd, 1e goal!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo


Whoestemen


Noordcambuur

Wat er momenteel allemaal gebeurd is niet normaal.....waar gaan we heen.

PePe

Of het is een virus, of we maken elkaar af.

Yellow Army

Area 58

Tanjajeah

Politie bevestigt: neergeschoten ex-prof Jergé Hoefdraad (35) overleden
Gepubliceerd: Maandag 2 augustus 2021 om 15:55

Oud-profvoetballer Jergé Hoefdraad is overleden. De oud-speler van Ajax, RKC Waalwijk, Almere City, Telstar en SC Cambuur is 35 jaar oud geworden.

Hoefdraad werd vorig weekend neergeschoten in Amsterdam. De politie heeft tegenover De Telegraaf bevestigd dat hij is overleden.