Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Diemen op maart 27, 2021, 02:07:17
Wildpoeper en celganger in ons verleden. Triest verhaal wel  :|
celganger hebben we er nog wel 2 gehad, alleen niet zo triest als dit

Lore

Citaat van: Tukker op maart 26, 2021, 16:17:58
14 jaar cel voor Ruud ter Heide
https://www.rtvoost.nl/nieuws/1529927/Hogere-straf-voor-oud-profvoetballer-Ruud-ter-Heide-voor-doodsteken-Winterswijker

Wat een verhaal. Dus jaren je mond houden en dan met een verhaal komen dat jou als een medeslachtoffer neer zet. Natuurlijk mag een advocaat en verdacht hun eigen verdedigingslijn kiezen, maar wat moet dat pijnlijk zijn voor de nabestaanden. Als hij direct een eerlijk verhaal had vertelt, dan zou ik een stuk meer begrip kunnen opbrengen.

Lore

Citaat van: Diemen op maart 27, 2021, 02:07:17
Wildpoeper en celganger in ons verleden. Triest verhaal wel  :|

En iemand die veroordeeld is voor ontucht met een minderjarig meisje. Daar staan sommigen nog elke week voor te juichen, maar goed!

hobbes

Citaat van: Lore op maart 27, 2021, 12:59:24
En iemand die veroordeeld is voor ontucht met een minderjarig meisje. Daar staan sommigen nog elke week voor te juichen, maar goed!

Hij heeft zijn staf gehad en mag weer meedoen aan de maatschappij, zo werkt het in Nederland

Lore

Citaat van: hobbes op maart 27, 2021, 13:07:48
Hij heeft zijn staf gehad en mag weer meedoen aan de maatschappij, zo werkt het in Nederland

Top, ik koop gelijk een poster voor mijn slaapkamer!  :proost

hobbes

Citaat van: Lore op maart 27, 2021, 13:11:34
Top, ik koop gelijk een poster voor mijn slaapkamer!  :proost

Je kan cynisch zijn maar zo is het nu eenmaal.

el haj

Citaat van: hobbes op maart 27, 2021, 13:25:40
Je kan cynisch zijn maar zo is het nu eenmaal.

Lore mag daarvan vinden wat 'ie wil, zo werkt het ook. En laten we wel zijn; een paar uurtjes schoffelen staat niet echt in verhouding tot de gedraging, het meisje was n.b. veertien jaar.

Collingwood

Ciganiks zo meteen met Letland tegen het Nederlands elftal.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op maart 27, 2021, 17:41:10
Ciganiks zo meteen met Letland tegen het Nederlands elftal.
Ik ben die ciganiks echt helema vergeten, kan me niks herinneren van hem 8P
Henk, held, bedankt

Collingwood

Was persoonlijk wel gecharmeerd van hem, fel baasje die aardig kon voetballen. Speelt nu geregeld in de basis van de nummer 3 van Oekraïne, Europa League-deelnemer Zorya Luhansk. Had achteraf mooi kunnen blijven als back-up voor Hoedemakers. Maar goed, was op dat moment ook genoeg voor te zeggen hem wel te laten gaan, maakte bij ons zeker geen onuitwisbare indruk.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Ik vond bijv. zo'n Mbende ook nog wel bruikbaar maar uiteindelijk heeft de TS gewoon de juiste keuzes gemaakt bij het doorselecteren. Alleen kwaliteit halen en geen concessies.
Akoy, Bangura, Maulun en Sambissa waren goede keuzes en de rest vervangen.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 27, 2021, 17:47:27
Ik ben die ciganiks echt helema vergeten, kan me niks herinneren van hem 8P

Ik moest ook 3cht even googelen hoor. Onder Hake dus.

Vlampiep

Citaat van: Lore op maart 27, 2021, 12:59:24
Ik weet niet hoe het jou vroeger is gegaan, maar als je een leuk meisje in de discotheek tegen kwam en ze wilde wel wat meer dan een biertje drinken, vroeg je waarschijnlijklijk ook niet om een  paspoort om te controleren hoe oud ze wekelijk was. Als hij haar uit schoolhad gehaald wat het een ander verhaal geweest. Maar des al niet te  min hij was fout en heeft zijn straf hiervoor ontvangen en waarschijnlijk ook wel geleerd.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op maart 27, 2021, 19:10:16
Ik weet niet hoe het jou vroeger is gegaan, maar als je een leuk meisje in de discotheek tegen kwam en ze wilde wel wat meer dan een biertje drinken, vroeg je waarschijnlijklijk ook niet om een  paspoort om te controleren hoe oud ze wekelijk was. Als hij haar uit schoolhad gehaald wat het een ander verhaal geweest. Maar des al niet te  min hij was fout en heeft zijn straf hiervoor ontvangen en waarschijnlijk ook wel geleerd.
hou op juh te goed praten

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 27, 2021, 19:11:38
hou op juh te goed praten
Beste jonge miskien het mie niet goead begrepen of ik bin niet duidelijk weest.
Wat dur gebeurt is  is niet goead te praten, mar had mij miskien vroeger ook wel over komme kennen.
En ik snap ook wel donders goead as ut mien dochter mien kleinkien weest was had ik ook niet zonder emoosies reageert.