Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op januari 06, 2021, 18:12:58
Zeker wel, heb hem hier ook zien stuntelen met de bal. Ken er niks van een ruk instelling!
Als deze jongen de instelling van Doke zou hebben, was hij een begeerde speler voor vele grotere clubs geweest. Nu zou Het 3e van FVC hem niet eens willen hebben.
Maar met jouw woorden, toen Cambuur hem haalde was de TS niet goed bij hun verstand?

Bankzitter

#7381
Het was een last-minute transfer.... bij Volendam lag hij inmiddels ook niet meer goed en de TD (vd Vegt?) durfde de gok wel aan. Statiestieken waren niet verkeerd.

Het begrip "buitenkansje" zal wel weer zijn gevallen.

De Gast

Had GAE nooit moeten halen natuurlijk. Was hier al niet van toegevoegde waarde en zn periode in China of waar dan ook zullen hem ook niet beter hebben gemaakt. Domme gok als je het mij vraagt.

Montana

Citaat van: Bankzitter op januari 06, 2021, 19:29:22
Het was een last-minute transfer.... bij Volendam lag hij inmiddels ook niet meer goed en de TD (vd Vegt?) durfde de gok wel aan. Statiestieken waren niet verkeerd.

Het begrip "buitenkansje" zal wel weer zijn gevallen.

Vd Vegt was toen al lang geen TD meer. Vd Belt heeft hem gehaald.
Was er destijds best blij mee, maar veranderde al snel na verloop van tijd.

sunderland

Het hake effect ....

De Gast

Die Van Seumeren zag er ook een portie ongelukkig uit op de tribune.. wellicht dat er gewoon geen geld meer was een beetje een trainer van naam te halen. Ik geef Hake tot een wedstrijd of 7 komend seizoen.

sunderland

Die mous is er ook niet op vooruit gegaan. Van dat halfgebakken geduik

Grijskijkert

#7387
Citaat van: sunderland op januari 30, 2021, 22:56:56
Die mous is er ook niet op vooruit gegaan. Van dat halfgebakken geduik
Geen 1 spelers is onder de huidige TS van PEC echt beter geworden.
Had een paar prima reddingen. Maar hij is niet beter geworden na zijn overgang..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Hij mocht voor het eerst weer keepen.
En deed dat niet slecht.
Hun eerste keeper gaat weg en er komt weer een nieuwe keeper.
Ben bang dat Mous dan weer moet banken.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2021, 07:38:55
Geen 1 spelers is onder de huidige TS van PEC echt beter geworden.
Had een paar prima reddingen. Maar hij is niet beter geworden na zijn overgang..
hij had een paar x een redding van dichtbij dat klopt. Die Penel had ie zo kunnen stoppen als ie echt gestrekt gaat en willen hebben en dat was bij die laatste goal ook zeker zo. Bij iedere voorzet blijft ie staan en dat was bij ons ook al zo.

sunderland

Citaat van: speculeter op januari 31, 2021, 09:33:45
Hij mocht voor het eerst weer keepen.
En deed dat niet slecht.
Hun eerste keeper gaat weg en er komt weer een nieuwe keeper.
Ben bang dat Mous dan weer moet banken.
lijkt me logisch

speculeter

Citaat van: sunderland op januari 31, 2021, 11:00:11
hij had een paar x een redding van dichtbij dat klopt. Die Penel had ie zo kunnen stoppen als ie echt gestrekt gaat en willen hebben en dat was bij die laatste goal ook zeker zo. Bij iedere voorzet blijft ie staan en dat was bij ons ook al zo.
Beetje negatief....
Wat waren we blij met Mous hier!Alweer vergeten?

sunderland

Citaat van: speculeter op januari 31, 2021, 11:52:57
Beetje negatief....
Wat waren we blij met Mous hier!Alweer vergeten?
in voetbal kun je ook minder worden he en zeker bij keepers. Ik zeg wat ik zie.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 31, 2021, 13:22:05
in voetbal kun je ook minder worden he en zeker bij keepers. Ik zeg wat ik zie.
Dat is de ene keer alles en de andere keer niks, geen enkele nuance, net als dien maat ;)
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2021, 13:34:49
Dat is de ene keer alles en de andere keer niks, geen enkele nuance, net als dien maat ;)
wat wil je dan horen, hartstikke leuke gast en hij deed zijn best. Ophoue, zie maar terug