Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Ik verbaas mij er over dat onze voormalige coach en grijze muis Rene Hake nu weer anderhalf jaar hoofdtrainer is bij FC Utrecht. Zo is hij ook al eerder omhooggevallen bij Twente. Daar gaan ze lijkt mij toch echt niet verder mee komen. Heeft toch ook nog nooit iets echt gepresteerd.

sunderland

Ze hebben hem gekozen omdat de spelersgroep hem een leuke vent vind. Hij kan het goed en degelijk neerzetten maar Utrecht moet juist aanvallen en daar hebben ze alle spelers voor.

okkele

kwestie van persoonlijke meningen.
die blijken niet altijd een juist beeld te geven.
menzo kon het hier niet goed doen(deed dat wel).
hulshof kon het hier niet goed doen(deed dat wel).
dijkhuizen , keizer , lodeweges , maas. soortgelijke verhalen.
andersom kan de jong niks verkeerd doen terwijl daar vooral slot en vd heide achter zitten,ook hulshof liet betere procenten zien.
begrijp me niet verkeerd,de jong is een topper vanwege zijn people skills.

hake is in mijn ogen een prima trainer.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

mario

Citaat van: okkele op januari 04, 2021, 14:38:11
kwestie van persoonlijke meningen.
die blijken niet altijd een juist beeld te geven.
menzo kon het hier niet goed doen(deed dat wel).
hulshof kon het hier niet goed doen(deed dat wel).
dijkhuizen , keizer , lodeweges , maas. soortgelijke verhalen.
andersom kan de jong niks verkeerd doen terwijl daar vooral slot en vd heide achter zitten,ook hulshof liet betere procenten zien.
begrijp me niet verkeerd,de jong is een topper vanwege zijn people skills.

hake is in mijn ogen een prima trainer.

Hake is een prima trainer maar met gebrek aan uitstralling en persoonlijkheid.

sunderland

Citaat van: mario op januari 04, 2021, 14:44:39
Hake is een prima trainer maar met gebrek aan uitstralling en persoonlijkheid.
voetbal was hier geweldig onder Hake. Tis maar wat je spel opvatting is

sunderland

Citaat van: okkele op januari 04, 2021, 14:38:11
kwestie van persoonlijke meningen.
die blijken niet altijd een juist beeld te geven.
menzo kon het hier niet goed doen(deed dat wel).
hulshof kon het hier niet goed doen(deed dat wel).
dijkhuizen , keizer , lodeweges , maas. soortgelijke verhalen.
andersom kan de jong niks verkeerd doen terwijl daar vooral slot en vd heide achter zitten,ook hulshof liet betere procenten zien.
begrijp me niet verkeerd,de jong is een topper vanwege zijn people skills.

hake is in mijn ogen een prima trainer.
menzo heeft hier de duurste spelersgroep ooit gehad en promoveerde niet eens met ook nog vaak kutvoetbal. Hulshof eens

sunderland

En over de jong word ook verkeerd gedacht. Kijk eens wat we gister eerste helft hebben gezien. Dat is toch duidelijk en kijk eens naar laatste 1.5 jaar en eredivisie onder hem voordat ogbeche werd verkocht.

Lore

Citaat van: sunderland op januari 04, 2021, 16:56:09
menzo heeft hier de duurste spelersgroep ooit gehad en promoveerde niet eens met ook nog vaak kutvoetbal. Hulshof eens

Die cijfers van Hulshof bij ons als interimmer heb ik ooit eens gezien (kan ze alleen niet terug vinden), maar die waren echt bizar veel beter dan zijn voorgangers. Echt heel knap.

Menzo vond ik vooral qua persoonlijkheid niet echt bij Cambuur passen. Hij had inderdaad de wind in de zijlen qua financien en daar is een trainer toch ook wel afhankelijk van.

PePe

Sai van Wermeskerken weigert aanbieding van 038, en wil hogerop! Cambuur?

Bankzitter

v Kippersluis alweer weg bij GAE.
Ook daar dus mislukt.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op januari 06, 2021, 14:27:27
v Kippersluis alweer weg bij GAE.
Ook daar dus mislukt.
Deze jongen kan volgens mij geweldig goed voetballen, maar zijn mentaliteit is zijn grootste belemmering om binnen een selectie te kunnen functioneren en wat is dat verdomd jammer.


ChantiSCC

Citaat van: Vlampiep op januari 06, 2021, 16:16:31
Deze jongen kan volgens mij geweldig goed voetballen, maar zijn mentaliteit is zijn grootste belemmering om binnen een selectie te kunnen functioneren en wat is dat verdomd jammer.

Nou.. geweldig goed voetballen? Volensmij heeft Doke nog een betere techniek dan hem..

speculeter

Heeft ook met Corona te maken gehad.
En viel daarna buiten de boot.
Valt niet te onderschatten.

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op januari 06, 2021, 17:15:08
Nou.. geweldig goed voetballen? Volensmij heeft Doke nog een betere techniek dan hem..
Dan heb je hem niet goed gevolgd tot zo'n 5 jaar terug.

ChantiSCC

Citaat van: Vlampiep op januari 06, 2021, 18:02:49
Dan heb je hem niet goed gevolgd tot zo'n 5 jaar terug.

Zeker wel, heb hem hier ook zien stuntelen met de bal. Ken er niks van een ruk instelling!