Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#7350
Prachtig! Fantastische spits voor ons  die zomaar ineens binnen kwam wandelen.

Lore

Dank, dank, dank. Wat heerlijk om dit te zien....

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Hendrikscc

Geweldig!! Bedankt  |:)

Galdiano

Slot per 01-07 trainer bij feijenoord.

Lopen er nog wat leuke jeugdspelers rond?  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Citaat van: Galdiano op december 15, 2020, 12:31:41
Slot per 01-07 trainer bij feijenoord.

Lopen er nog wat leuke jeugdspelers rond?  :_schater

Mooi voor Slot. (Gewoon contact houden)

Bernardo

Bij FOX hadden ze het er over dat Slot, Sipke mee wil nemen als assistent.

PePe

Citaat van: Bernardo op december 15, 2020, 22:12:01
Bij FOX hadden ze het er over dat Slot, Sipke mee wil nemen als assistent.

Een goede keuze.

Bankzitter

Ze zeggen Slot onervaren trainer maar Slot bepaalde hier natuurlijk ook de taktiek.
Hij had het hier ook vrij snel op orde na de puinhoop van vd Vegt en Maas.
Niet iedereen was fan van het trechtervoetbal maar wel punten en goals. Slot heeft het prima gedaan hier maar officieel dus niet als hoofdtrainer.

Galdiano

Overal waar Sipke komt worden ook successen geboekt. Bij Volendam zijn ze ook lyrisch over hem en Jonk ook. Zou goede zet zijn als hij 2de assistent gaat worden naar De Wolf.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op december 17, 2020, 11:45:10
Overal waar Sipke komt worden ook successen geboekt. Bij Volendam zijn ze ook lyrisch over hem en Jonk ook. Zou goede zet zijn als hij 2de assistent gaat worden naar De Wolf.

volendam gewoon een goeie ploeg met of zonder sipke.

AL

Slot gewoon een hele goede trainer!
En Sipke als assistent dikke prima.
Ik hoop dat ze de tijd krijgen bij Feyenoord en ook wat beter materiaal.

Galdiano

Citaat van: denistel op december 17, 2020, 13:23:18
volendam gewoon een goeie ploeg met of zonder sipke.

Het is wel bijzonder... Overal waar Sipke is, beginnen ploegen beter te spelen. Toen hij het hier overnam opeens resultaat. Sinds komst Jonk en Sipke opeens een veel beter voetballend team.
Ik weet dat er een aantal geen fan zijn, maar is wel een feit dat overal waar Sipke is wel aardige resultaten worden behaald. Dat kan echt geen toeval zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

zal op zijn manier zeker van waarde zijn maar het is toch jonk die
volendam zo laat spelen en er ook de spelers voor heeft.

feyenoord is wel wat anders dan een 1e div club lijkt mij en ook
wat anders dan az...als je met f.noord een 0-4 weg geeft tegen
sparta dan is de hel los.

denistel

volendam op de klippen vanavond :_schater