Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2020, 18:57:52
Slot had een contract t/m juni 2022
Op nos staat medio 2021 en een aflopend contract
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2020, 18:57:52
Slot had een contract t/m juni 2022
Hoorde zo juist dat hij een contract heeft tot medio 2021 en dat hij heeft aangegeven na afloop te willen vertrekken. Dus geen verrassing voor bestuur AZ.

EdsjeSCC

Citaat van: zeewolde op december 05, 2020, 18:30:19
En wat heeft Slot zelf tegen zijn spelers gezegd over contractperikelen op dit moment?

En dan zelf wel er mee bezig zijn?

Hij zegt letterlijk in het interview dat hij het heel vervelend zou vinden als spelers op zulke vragen in gaan, dat is dus heel wat anders

PePe

Zou AZ nooit een trainer benaderen, zonder vooraf de huidige club te informeren? (Een onterecht ontslag is het)

Vlampiep

Citaat van: PePe op december 05, 2020, 19:17:27
Zou AZ nooit een trainer benaderen, zonder vooraf de huidige club te informeren? (Een onterecht ontslag is het)
Dat clubs begenadigde spelers benaderen in het lopende seizoen is niet ongewoon. Dus met trainers niet anders.
Ik zou ook niet weten of AZ dit nooit heeft gedaan, maar vind hun reactie hypocriet en overtrokken.
Als Ajax Stengs zou benaderen en hem voor  30 miljoen zou willen halen, was Stengs niet ontslagen.
Nogmaals niet alleen hypocriet, maar ook behoorlijk stom. Spelers waren zeer content met Slot en nu is er chaos. Moet nog zien In hoeverre de prestaties de komende tijd niet worden aangetast.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op december 05, 2020, 18:50:43
Als spelers met een doorlopend contract contacten leggen met een andere club heb je gelijk.
Maar Slot kennende zegt hij nooit iets raars, doet altijd normaal en is hij open en eerlijk.
Als er een verkennend gesprek is geweest zonder toezeggingen en afspraken is dit de normaalste zaak binnen het betaald voetbal.
Maar ook Ajax lijkt in hem geïnteresseerd, dus lijkt het mij dan ook niet waarschijnlijk dat de gesprekken met Feijenoord in ver gevorderd stadium zijn.
En zolang AZ hem geen aanbieding heeft gedaan is hij vrij om zich te oriënteren.
dus niet. Achterbaks.

sunderland

Sommigen halen hier dingen doorelkaar. Het is niet strafbaar. Maar het gaat daar niet om in deze. Hij had afspraken en heeft het niet open gespeeld naar de mensen die hem hier hebben gebracht. Hij had gewoon open moeten zijn naar AZ en moeten vertellen dat Feyenoord hem had benaderd

sunderland

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 05, 2020, 19:37:55
Sommigen halen hier dingen doorelkaar. Het is niet strafbaar. Maar het gaat daar niet om in deze. Hij had afspraken en heeft het niet open gespeeld naar de mensen die hem hier hebben gebracht. Hij had gewoon open moeten zijn naar AZ en moeten vertellen dat Feyenoord hem had benaderd
Tegenwoordig weet een ander als dat iemand een gesprek heeft gehad voordat hij zijn werkgever hierover kan inlichten.
Ik denk overigens dat hij vooraf AZ had ingelicht de reactie gelijk zou zijn geweest.
Ook kan ik wel met je meegaan dat dit niet zou moeten horen, maar in het betaalde voetbal wordt open en eerlijkheid vaak niet beloond en sta je al snel achter in de rij.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op december 05, 2020, 19:30:49
Als Ajax Stengs zou benaderen en hem voor  30 miljoen zou willen halen, was Stengs niet ontslagen.

Mooie  :_schater
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op december 05, 2020, 19:10:13
Hoorde zo juist dat hij een contract heeft tot medio 2021 en dat hij heeft aangegeven na afloop te willen vertrekken. Dus geen verrassing voor bestuur AZ.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 05, 2020, 19:08:53
Op nos staat medio 2021 en een aflopend contract

Ah, oke. Las vanmorgen overal 2022, maar dan zal dat achterhaald zijn.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Moet even terugkomen op het vorige wat ik melde over Slot . Tis dus anders dan wat ze gister schreven. Dan is het idd een belachelijke beslissing en idd mannetjes gedrag.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 12, 2020, 22:22:59
https://www.youtube.com/watch?v=DANiBSHqZbE&feature=emb_rel_end

Ogbeche |:)
bedankt.
prachtige man die ogbeche.
dit is echt genieten,zeldzaam in dit kutjaar.
ik neem de bloedende oren vanwege dat dialect op de koop toe.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Wat heerlijk om zo de zondag te beginnen. Kippevel Skitterend