Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

MVV Maastricht heeft zaken gedaan met Chelsea.
De twintigjarige middenvelder George McEachran wordt het komende seizoen gehuurd van The Blues.

Het betekent een terugkeer voor McEachran in Nederland nadat hij vorig seizoen al werd gehuurd door SC Cambuur.

PePe

Sander van de Streek heeft zijn handtekening gezet onder een nieuw FC Utrecht-contract. Die verbintenis zorgt ervoor dat de 27-jarige middenvelder tot medio 2023 vastligt bij de Domstedelingen. De vorige overeenkomst met Van de Streek liep tot medio 2021.

Galdiano

Citaat van: PePe op oktober 29, 2020, 16:14:23
Sander van de Streek heeft zijn handtekening gezet onder een nieuw FC Utrecht-contract. Die verbintenis zorgt ervoor dat de 27-jarige middenvelder tot medio 2023 vastligt bij de Domstedelingen. De vorige overeenkomst met Van de Streek liep tot medio 2021.

Gunstig, mochten ze hem ooit nog wel verpatsen, krijgen wij nog geld!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Naastismis

Vloet weet het netje aardig te vinden......

PePe

Citaat van: Naastismis op november 01, 2020, 17:33:58
Vloet weet het netje aardig te vinden......

Nu wel ........

Huizen

Jarenlang niks gepresteerd en komt eindelijk bovendrijven. Leuk voor hem!

Mark Diemers en Djavan Anderson zijn nog verder gekomen. Best bizar soms  8)

sunderland

Diemers en Vloet hadden wel iets maar die Anderson kon er helemaal niks van. Stond zelfs aan de verkeerde kant te dekken

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 02, 2020, 17:28:42
Diemers en Vloet hadden wel iets maar die Anderson kon er helemaal niks van. Stond zelfs aan de verkeerde kant te dekken
Nou, daar wordt ook anders over gedacht.
Ondanks dat hij soms beginners foutjes maakte , is het een technisch begaafde grote atletische voetballer.
En dat heeft die Italiaanse club uit de serie A goed ingeschat, want hij heeft veel bijgeleerd en zich ontwikkeld als een verdediger die speelt op het hoogste niveau in Italië.
Je kunt ook stellen dat er indertijd te weinig in deze speler is geïnvesteerd.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op november 02, 2020, 18:43:13
Nou, daar wordt ook anders over gedacht.
Ondanks dat hij soms beginners foutjes maakte , is het een technisch begaafde grote atletische voetballer.
En dat heeft die Italiaanse club uit de serie A goed ingeschat, want hij heeft veel bijgeleerd en zich ontwikkeld als een verdediger die speelt op het hoogste niveau in Italië.
Je kunt ook stellen dat er indertijd te weinig in deze speler is geïnvesteerd.
soms is iets niet voorstelbaar. Beginners foutjes noem je dat. Technisch was het immers ook heel matig dat kon je wel zien hoe hij een bal aan nam. En achteraf gelul is makkelijk he. Sommigen maken opeens een grote stap omdat ze het licht zien. Schaken bijv ook. Chery speelde in een heel matig team en ging terug. Zag je dat toen

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 02, 2020, 19:44:05
soms is iets niet voorstelbaar. Beginners foutjes noem je dat. Technisch was het immers ook heel matig dat kon je wel zien hoe hij een bal aan nam. En achteraf gelul is makkelijk he. Sommigen maken opeens een grote stap omdat ze het licht zien. Schaken bijv ook. Chery speelde in een heel matig team en ging terug. Zag je dat toen
Je hebt gelijk dat het gemakkelijk is om achteraf ergens iets van te vinden, maar dat Anderson wel over aanleg beschikte is niet te ontkennen. Het is alleen bij AZ en Cambuur gebleken dat de TS de kwaliteiten niet verder konden ontwikkelen. Dat dit in zeer korte tijd in Italië wel lukt doet mij de wenkbrauwen wel fronsen. En of dit nou aan Anderson heeft gelegen of aan de trainerstaf bij AZ of Cambuur blijft een raadsel.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op november 02, 2020, 19:44:05
soms is iets niet voorstelbaar. Beginners foutjes noem je dat. Technisch was het immers ook heel matig dat kon je wel zien hoe hij een bal aan nam. En achteraf gelul is makkelijk he. Sommigen maken opeens een grote stap omdat ze het licht zien. Schaken bijv ook. Chery speelde in een heel matig team en ging terug. Zag je dat toen
Technisch matig zijn en de hele Ajax opleiding zonder al te veel problemen doorlopen gaat niet hand in hand.

sunderland

Hij was technisch heel begaafd en had nooit ruzie met de bal. Hij stond ook nooit aan de buitenkant te dekken, ook had ie een goede trap.. pfff

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 03, 2020, 11:11:44
Hij was technisch heel begaafd en had nooit ruzie met de bal. Hij stond ook nooit aan de buitenkant te dekken, ook had ie een goede trap.. pfff
Prima als jij hem alleen zo hebt beoordeeld, maar hierin verschillen wij gewoon van mening. :)

Holwerd voor Cambuur

Dacht dat alleen Okkele het in hem zag zitten :D

Ik vond Anderson echt een verschrikking hier.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2020, 17:40:52
Dacht dat alleen Okkele het in hem zag zitten :D

Ik vond Anderson echt een verschrikking hier.
:_schater