Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Carlo de Leeuw op 59 jarige leeftijd overleden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Citaat van: Galdiano op februari 13, 2020, 09:56:06
Carlo de Leeuw op 59 jarige leeftijd overleden.

Ik las het ook net, niet best.

Collingwood

Veel slecht nieuws de laatste tijd  ;(. Veel sterkte gewenst aan familie en andere nabestaanden.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Verdrietig nieuws.
Het houd maar niet op met die rotziekte.
Cris....Keimpe...Carlo.

RON

Stil van.... In mijn optiek en die van veel anderen misschien wel de beste speler die ooit bij Cambuur gevoetbald heeft.

RIP Carlo!!

Bob Paisley

R.I.P. Carlo.     Zeer verdrietig nieuws alweer.
Sterkte aan nabestaanden

Bubba

Citaat van: RON op februari 13, 2020, 10:16:08
Stil van.... In mijn optiek en die van veel anderen misschien wel de beste speler die ooit bij Cambuur gevoetbald heeft.

RIP Carlo!!

Helemaal mee eens Ron.

Rust in vrede Carlo
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

okkele

#7117
https://feyenoord.condoleer.site/

kan iedereen hier even een berichtje achter laten?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Citaat van: RON op februari 13, 2020, 10:16:08
Stil van.... In mijn optiek en die van veel anderen misschien wel de beste speler die ooit bij Cambuur gevoetbald heeft.

RIP Carlo!!

Hij was echt de allerbeste...

Rust zacht Carlo  ;(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Een van de meest geniale maar ook grillige voetballers die ik in het Cambuurshirt heb zien spelen.

RIP Carlo de Leeuw ?

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op februari 13, 2020, 11:32:22
Hij was echt de allerbeste...

Rust zacht Carlo  ;(
hier sluit ik mij bij aan. Rust zacht Carlo.

Scc4-ever

Verdrietig nieuws.  Rust zacht Carlo de Leeuw.  ;( . Gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden. 

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op februari 13, 2020, 11:58:39
Een van de meest geniale maar ook grillige voetballers die ik in het Cambuurshirt heb zien spelen.

RIP Carlo de Leeuw ?
[/quotRIP Carlo,

Wat was het een geweldige voetballer. In mijn geheugen ging bij hem alles naar voren en wist hij niet eens dat een bal ook terigkon.

Vergeet ook nooit meer dat hij huilend het veld verliet na de 0-2tegen DS 79

Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen