Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Citaat van: Galdiano op januari 14, 2020, 22:07:04
Djavan Anderson heeft zijn officiële debuut gemaakt voor Lazio.
mooi,  nooit gedacht dat hij daar terecht zou komen ook.

Stiens

Ik ook niet, als je 'm hier soms zag spelen. Mooi voor die jongen, die haalt 't maximale uit z'n carriere  :y

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op januari 14, 2020, 22:07:04
Djavan Anderson heeft zijn officiële debuut gemaakt voor Lazio.
Mocht ook wel eens.
Viel in in een bekerwedstrijd tegen Serie B tegenstander: Cremonese.

sunderland

Citaat van: Stiens op januari 15, 2020, 09:22:35
Ik ook niet, als je 'm hier soms zag spelen. Mooi voor die jongen, die haalt 't maximale uit z'n carriere  :y
dat zeker. Hier was het een drama. Stond veelal aan de verkeerde kant en opbouwend was het ook waardeloos. Soms zien sommigen het licht. Schaken, Chery idem.

Bob Paisley

Mooi voor hem.   En knap ook hoe hij het maximale uit zijn carrière haalt.
Vond hem eigenlijk 1 van de slechtste backs die ik hier gezien heb.

Chielvak19

Kippersluis naar CD Badajoz (3e niveau Spanje)
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Lore

Citaat van: Chielvak19 op januari 18, 2020, 17:50:16
Kippersluis naar CD Badajoz (3e niveau Spanje)

Gelijk heeft hij. Mooi avontuur!

AL

Chris de Wagt overleden.
Wat ontzettend triest nieuws.
Sterkte voor een ieder.

Destroyer

Rip Chris. Verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte aan nabestaanden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

mario

Vreselijk nieuws.  ;(

Cambuur Groningen

Pffff.. Dat relativeert wel behoorlijk zeg. Sterkte aan de nabestaanden

Scc4-ever

Vreselijk nieuws.  Gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden van Chris de Wagt!

Drumfather SCC

#7093
Rust in vrede Chris....
Gecondoleerd en veel sterkte voor alle nabestaanden

Ik hoop dat je zowel bij onze supporters als bij de supporters van Heerenveen een eerbetoon krijgt die je verdient!
De rivaliteit moet nu hopelijk bijzaak zijn want je was een clubman bij beide

Bob Paisley

Vreselijk nieuws
R.I.P Chris
Veel sterkte voor alle nabestaanden