Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Je weet nooit... stel wij groeien (financieel) door en hij komt ergens in het buitenland buiten de selectie te vallen, dan zou een half jaartje huren ofzo niet eens zo heel vreemd zijn.

el haj

Allemaal niet optimistisch genoeg! We hebben gewoon home-grown spelers nodig als we Europa in gaan  |:)

Holwerd voor Cambuur

Jack Byrne has been named PFAI Player of The Year after an impressive first season in League of Ireland during which he broke into Mick McCarthy's Ireland squad.

The former Manchester City prospect, who helped Shamrock Rover's to a first FAI Cup in 32 years last Sunday, beat out Dundalk duo Sean Gannon and Michael Duffy to the top award on the night.

Byrne was presented with the award by McCarthy who has included the 23-year-old in his squad to face New Zealand and Denmark this month.

The central midfielder played 32 league games in the heart of the Hoops midfield, scoring eight goals in the process and starring in his side's Europa League qualification efforts.


Staat vandaag in de basis bij Ierland :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Zondag kunnen we bij Almere de volgende oud spelers verwachten:
Torino Hunte
Ricardo Kip
Delvechio Blackson
Area 58

PePe

Deze 3 oud spelers gaan tegen een geheel nieuw Cambuur spelen. (geen enkele speler uit hun Cambuur periode) volgens mij.

Chielvak19

Citaat van: PePe op november 15, 2019, 19:55:20
Deze 3 oud spelers gaan tegen een geheel nieuw Cambuur spelen. (geen enkele speler uit hun Cambuur periode) volgens mij.

Bos en van Deelen zaten er toen al bij. En Barto natuurlijk?
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

PePe

Citaat van: Chielvak19 op november 15, 2019, 20:33:14
Bos en van Deelen zaten er toen al bij. En Barto natuurlijk?

Ach ja, maar alle 3 gaan niet spelen.

Bernardo

Mous zijn basisplaats kwijt bij Zwolle.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op november 23, 2019, 19:52:49
Mous zijn basisplaats kwijt bij Zwolle.
zwolle snapt er ook helemaal niks van.... :y

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op november 23, 2019, 19:54:01
zwolle snapt er ook helemaal niks van.... :y

Maar Mous keept de laatste wedstrijden ook lang niet meer zo zeker als bij ons.
Heb hem wat wedstrijden gevolg op tv en hij maakt veel fouten.
Maar of het goed is om dan gelijk een keeperswissel door te voeren....
ik heb mn twijfels.

Dokkumer

Sneu voor Mighty Mous,  maar hij maakte geen hele sterke indruk. En nu Zwolle dit belangrijke duel won, wordt het er niet gunstiger op

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dokkumer op november 23, 2019, 23:19:54
Sneu voor Mighty Mous,  maar hij maakte geen hele sterke indruk. En nu Zwolle dit belangrijke duel won, wordt het er niet gunstiger op

Wordt vaste keeper van Cambuur in de eredivisie voor een jaar of 6..... :)

Galdiano

Hij had de clubs voor het uitkiezen en dan kies je voor Zwolle.
Had hij echt nooit moeten doen. Al helemaal niet met Stegeman als trainer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op november 24, 2019, 08:54:27
Hij had de clubs voor het uitkiezen en dan kies je voor Zwolle.
Had hij echt nooit moeten doen. Al helemaal niet met Stegeman als trainer.

Stegeman vergelijkbaar met Lodeweges. Geen ruggengraat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Als je Zwolle een beetje hebt gevolgd dan kun je niet anders concluderen dan dat het een logische keuze is. Als je de goals op een rijtje zet zijn er veel blunders en veel ballen die hij eigenlijk moet hebben. Het is betaald voetbal en anders hoef ke ook geen 2 e keeper meer.