Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 12, 2019, 11:44:45
Dag leden!

Tot nu toe bedank ik;
ChielVak19
Denistel
Poelie-LWD
Zeewolde
CambuurGroningen
YellowBlue
Bankzitter
Punkman
Stiens
Collingwood
Speculeter
El Flaco
Okkele
GeelBlauwStiens
Kuzmanovic-Apeldoorn
Delfzijl/Cambuur
Cor
JandeHulk

voor hun reactie op mijn bericht!

Zijn er nog meer die op de kaart willen met hun echte of Forumnaam? Dan zorg ik dat die er ook op komen en dan gaat de kaart woensdag de deur uit!
Reageer op, of citeer mijn bericht! Dit kan tot dinsdag 23:59 uur!
Echte namen mogen per Inbox-bericht!

Graag !

Joop

Kan ik er ook bij? Heb vroeger genoten van hem

Drumfather SCC

Citaat van: mario op augustus 12, 2019, 17:19:06
Uitstekend idee.

Excuses voor mijn late reactie. Vandaag pas meegekregen ivm vakantie....

Je staat er op, net als Joop, Fred, Montana & Carlo de Leeuw (Met dank aan Collingwood  |:))

Galdiano

Kevin van Kippersluis kan naar Indonesiƫ.
Persib Bandung heeft belangstelling.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC

#6874
Aangezien ik hier geen plaatjes vanaf mijn PC kan plaatsen  ;)

Mijn ontwerp van de kaart is als volgt;

1. Ik heb uit de Header van de site de slogan gehaald en opgeknipt in twee delen en heb het CO-blauw als achtergrondkleur gebruikt
2. Boven de kaart staat ''Cambuur Online'' in zijn originele Font en kleur
3. Het logo, wapen van onze mooie club
4. Onder het logo, wapen staat in het eigen Font ''Voor Supporters, Door Supporters in zijn eigen mooie gele kleur
5. De binnenkant van de kaart is geheel blauw met uiteraard gele tekst met alle namen en een beterschapswens namens ons allemaal bij CO

Mochten er nog meer mensen op willen? Reageren kan tot 23:59!
We staan er al met een kleine 30 man op  |:)

moodygrunn

Klinkt goed, wist alleen niet dat wij een logo hebben  :zweep, is nog steeds een wapen volgens mij  :proost
In Henk en Sandor we trust

Drumfather SCC

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 13, 2019, 13:27:28

3. Het logo, wapen van onze mooie club

Zo beter ouwe betweter?  :devil  ;)

rudie

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 12, 2019, 20:16:19
Je staat er op, net als Joop, Fred, Montana & Carlo de Leeuw (Met dank aan Collingwood  |:))
Mag ik er nog op? Ooit na een training nog een handtekening gescoord van Carlo, hij was verbaasd dat ik hem vroeg ;-)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 13, 2019, 13:27:28
Aangezien ik hier geen plaatjes vanaf mijn PC kan plaatsen  ;)

Mijn ontwerp van de kaart is als volgt;

1. Ik heb uit de Header van de site de slogan gehaald en opgeknipt in twee delen en heb het CO-blauw als achtergrondkleur gebruikt
2. Boven de kaart staat ''Cambuur Online'' in zijn originele Font en kleur
3. Het logo, wapen van onze mooie club
4. Onder het logo, wapen staat in het eigen Font ''Voor Supporters, Door Supporters in zijn eigen mooie gele kleur
5. De binnenkant van de kaart is geheel blauw met uiteraard gele tekst met alle namen en een beterschapswens namens ons allemaal bij CO

Mochten er nog meer mensen op willen? Reageren kan tot 23:59!
We staan er al met een kleine 30 man op  |:)

Is vast erg mooi geworden... Dank je wel voor deze mooie actie.

Drumfather SCC

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 13, 2019, 18:30:01
Is vast erg mooi geworden... Dank je wel voor deze mooie actie.

Graag gedaan  |:)
En Rudie; Jij staat er ook op!

Reageren kan nog steeds!

Drumfather SCC

De kaart is verstuurd!
Iedereen bedankt!

Bijna 35 namen + de rest  |:)

Geelblauwstiens

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2019, 07:53:51
De kaart is verstuurd!
Iedereen bedankt!

Bijna 35 namen + de rest  |:)
Jij bedankt, Drumfather. Petje af.

Jandehulk

Top...goed geregeld  :scc

Cor

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2019, 07:53:51
De kaart is verstuurd!
Iedereen bedankt!

Bijna 35 namen + de rest  |:)

Thx man

speculeter

Dat is het mooie van dit forum  :thumbsup