Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

justremco


Collingwood

En Cambuur wil zolang de play-offs nog bezig zijn de nieuwe technische staf (inclusief keepertrainer) nog niet bekend maken. Wel heel toevallig...
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op mei 16, 2019, 15:03:53
En Cambuur wil zolang de play-offs nog bezig zijn de nieuwe technische staf (inclusief keepertrainer) nog niet bekend maken. Wel heel toevallig...

Waar lees je dat?

Collingwood

#6738
Citaat van: justremco op mei 16, 2019, 15:15:08
Waar lees je dat?

Eerlijk gezegd een beetje interpretatie van mij.

Uit het gesprek met Henk en Sandor op OF vorige week viel op te maken dat de nieuwe staf voor hen al bekend is. Zij wilden daar echter niks over zeggen omdat ze de huidige ts niet voor de voeten willen lopen zolang er nog ergens voor wordt gespeeld (zie ook Jan Bruin). Aangezien de club ook nog niks bekend heeft gemaakt ga ik er vanuit dat die er ook zelf zo in staat, maar dat is dus niet expliciet zo gezegd. Wellicht dat dat dus toch gebeurt in de komende dagen.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Mark Diemers staat in de belangstelling van o.a. Celtic. Ook Duitse en Belgische clubs volgen hem.

Mooi naar het buitenland gaan, dan zit er weer wat opleidingsvergoeding voor ons in.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vond het best netjes van narsingh na zijn doelpunt
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2019, 10:23:41
Vond het best netjes van narsingh na zijn doelpunt

Klopt, was me tijdens de wedstrijd niet eens opgevallen.

Galdiano

Als die helemaal uit zijn plaat gaat, dan wordt hij komend seizoen uitgefloten hier in Leeuwarden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2019, 10:46:01
Als die helemaal uit zijn plaat gaat, dan wordt hij komend seizoen uitgefloten hier in Leeuwarden.
:_schater

In dat geval had ie ook even naast kunnen schieten, was  niemand opgevallen
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2019, 11:20:44
:_schater

In dat geval had ie ook even naast kunnen schieten, was  niemand opgevallen

Dat scheelde anders niet veel  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Fuat Usta trainer mvv . Mooi voor hem. Vergeet nooit weer dat ie bij dkv in de warming-up een bal op een toeter schoot van de fanfare daar terwijl die vent um in zijn mond had.  :_schater

PePe

Fred Grim promoveert  met RKC.

AL


De Gast

Mooi voor Fredje. Mooi voor die club.

Galdiano

Citaat van: De Gast op mei 28, 2019, 20:49:24
Mooi voor Fredje. Mooi voor die club.

Schijtclub! FC Mandemakers.  :R
En Fred Grim daar heb ik helemaal niets meer mee!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets