Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

en of we ze kunnen betalen is ook maar de vraag.

PePe

Rai Vloet keert mogelijk terug op de Nederlandse velden, zo weet Voetbal International te melden. De voormalig SC Cambuur-speler heeft een aflopend contract bij Sint-Truiden en de Belgische club laat hem na dit seizoen transfervrij vertrekken. De aanvallende middenvelder annex centrumspits, die in de jeugdopleiding van PSV nog te boek stond als een groot talent, stond vorig jaar nog onder contract bij Frosinone. In januari werd zijn contract echter ontbonden, waardoor hij naar Sint-Truiden vertrok. Zijn avontuur in België werd echter wederom geen succes, waardoor hij nu opnieuw op zoek moet naar een nieuwe club. De inmiddels 23-jarige Vloet kwam in het verleden onder meer uit voor (Jong) PSV, SC Cambuur, FC Eindhoven en NAC Breda.

okkele

jesse bertrams mag zich weer in lommel melden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Citaat van: okkele op april 30, 2019, 09:04:46
jesse bertrams mag zich weer in lommel melden.

Ze hebben de beelden van zijn broer bekeken  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

opgevraagd bij foeke denk ik.
:devil
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

rudie

Lucas Bijker wint de beker van België (de Croky Cup....) met KV Mechelen, enkele weken na de promotie (onder voorbehoud)

sunderland

Citaat van: rudie op mei 01, 2019, 19:04:57
Lucas Bijker wint de beker van België (de Croky Cup....) met KV Mechelen, enkele weken na de promotie (onder voorbehoud)
judas bijker

Yellow Army

Citaat van: rudie op mei 01, 2019, 19:04:57
Lucas Bijker wint de beker van België (de Croky Cup....) met KV Mechelen, enkele weken na de promotie (onder voorbehoud)

Die nsb-er kennen we niet...
Area 58

Treb


Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op mei 01, 2019, 21:54:13
Die nsb-er kennen we niet...
Dat je Blijker een lul vindt oké, vind ik ook, maar het is een vent die zijn geld met voetballen verdient. Mooi dat hij het voor hem maximale uit zijn carrière weet te halen.
Jouw vergelijking met een nsb-er slaat dan ook als een "drol tegen de sluisdeuren" en vind ik ook ronduit onbeschoft.

speculeter

Citaat van: Yellow Army op mei 01, 2019, 21:54:13
Die nsb-er kennen we niet...
belachelijke reactie

Yellow Army

#6701
Citaat van: Vlampiep op mei 02, 2019, 13:02:29
Dat je Blijker een lul vindt oké, vind ik ook, maar het is een vent die zijn geld met voetballen verdient. Mooi dat hij het voor hem maximale uit zijn carrière weet te halen.
Jouw vergelijking met een nsb-er slaat dan ook als een "drol tegen de sluisdeuren" en vind ik ook ronduit onbeschoft.

Dat is Foeke ook... over onbeschoft gesproken. Als je met je vinger naar een ander wijst, wijzen er 3 naar jezelf, hypocrietje.
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op mei 02, 2019, 17:05:59
Dat is Foeke ook... over onbeschoft gesproken. Als je met je vinger naar een ander wijst, wijzen er 3 naar jezelf, hypocrietje.
Tsja, hierop is een reactie zinloos.


speculeter

Citaat van: Yellow Army op mei 02, 2019, 17:05:59
Dat is Foeke ook... over onbeschoft gesproken. Als je met je vinger naar een ander wijst, wijzen er 3 naar jezelf, hypocrietje.
vreemde vergelijking

Yellow Army

Citaat van: speculeter op mei 02, 2019, 17:55:05
vreemde vergelijking

Zo moeilijk te begrijpen is het niet hoor. Een moralistisch vingertje van pipo hierboven accepteer ik simpelweg niet; het continu bashen van Foeke is imo minstens zo onbeschoft. Maar goed, de tere zieltjes zullen ook dit wel anders zien. Peace outtie....
Area 58