Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: sunderland op maart 10, 2019, 16:04:46
tuurlijk stak er ver bovenuit hier. Hoefde niet mee te doen in de nacomp thuis tegen dord..

Haha dat zit je nog altijd dwars he. Maar je hebt wel gelijk. Jammer dat Hake nooit het boetekleed heeft aangetrokken. Dat siert de beste man niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op maart 11, 2019, 08:51:13
Haha dat zit je nog altijd dwars he. Maar je hebt wel gelijk. Jammer dat Hake nooit het boetekleed heeft aangetrokken. Dat siert de beste man niet.
Mee eens
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 11, 2019, 08:51:13
Haha dat zit je nog altijd dwars he. Maar je hebt wel gelijk. Jammer dat Hake nooit het boetekleed heeft aangetrokken. Dat siert de beste man niet.
ja idd toen was ik er gelijk klaar mee.. in de normale voetbalgedachte zou je Narsingh en Robertha( toen in uitstekende vorm) een helft of een uur laten spelen om hun klaar te stomen voor Sparta. Ik denk nog steeds dat we een grote kans op promotie hebben gemist.

De Gast

Veel extra inkomsten, dat hebben we zeker gemist.

speculeter

Crowley in de belangstelling van PSV en Feyenoord.
Jongen doet het toch goed hoor.

Collingwood

Jack de Gier ontslagen bij NEC. Zat er natuurlijk aan te komen.
Kalmte alleen kan u redden.

SCCRulez

Mart Dijkstra in ieder geval maar niet terughalen, sjokte gister toch over het veld. Smeets van vorig seizoen was er niks bij..

hobbes

Citaat van: SCCRulez op april 02, 2019, 19:02:57
Mart Dijkstra in ieder geval maar niet terughalen, sjokte gister toch over het veld. Smeets van vorig seizoen was er niks bij..

Het heeft misschien ook met motivatie te maken, als je ziet hoe de Smeets van dit seizoen speelt. Maar ze moeten sowieso niet teveel bekenden terughalen. Liever een frisse groep.

SCCRulez

Citaat van: hobbes op april 02, 2019, 19:07:07
Het heeft misschien ook met motivatie te maken, als je ziet hoe de Smeets van dit seizoen speelt. Maar ze moeten sowieso niet teveel bekenden terughalen. Liever een frisse groep.
mee eens, al zou ik voor Makrini graag een uitzondering maken. Maar heb hem al een tijd niet zien spelen, dus ook dat is de vraag. Vooral gretige spelers, direct wedstrijdfit en in voetbalvisie van henk en sandor passend.

speculeter

Makrini is bij Roda ook maar invaller.
Bakker hetzelfde bij Graafschap.
Verstandig om oud spelers weer terug te halen?

sunderland

Citaat van: speculeter op april 04, 2019, 21:20:00
Makrini is bij Roda ook maar invaller.
Bakker hetzelfde bij Graafschap.
Verstandig om oud spelers weer terug te halen?
beide zouden er zeker dit seiz boven uit steken. Makrini zou zeer welkom zijn, zou ie de helft van zijn salaris willen inleveren

Lore

Citaat van: sunderland op april 04, 2019, 21:27:52
beide zouden er zeker dit seiz boven uit steken. Makrini zou zeer welkom zijn, zou ie de helft van zijn salaris willen inleveren

Ik ben bang dat het alleen maar tegen kan vallen. Beetje als Hemmen in die tijd.

De Gast

Als Makrini het nog in zich had speelde hij wel.

Lore

Citaat van: De Gast op april 05, 2019, 17:36:38
Als Makrini het nog in zich had speelde hij wel.

Dat lijkt mij ook.

justremco

Citaat van: De Gast op april 05, 2019, 17:36:38
Als Makrini het nog in zich had speelde hij wel.

Is van de 22 wedstrijden die hij speelde 17x in de basis begonnen, toch een respectabel aantal wat mij betreft. Maar ook ik twijfel of we wel oud spelers terug moeten halen