Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

okkele

59 jaar man.
vreselijk zoiets.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

AL

Vreselijk nieuws!
Sympathieke man.

Jandehulk

Zeer triest indd ..jakkes

rudie



EdsjeSCC

Maccie, Heerings en Diemers basis en 1-0 voor  |:)

Collingwood

El Baad heeft inmiddels getekend bij een Zweedse derde divisionist.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Vanmiddag genoten van Boutzamar bij Harkemase Boys. Blijft jammer dat hij het hier (om wat voor reden dan ook) niet heeft gered.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Monteiro op huurbasis naar Philadelphia Union in de MLS

okkele

Doelman Nienhuis (28) stopt: "Ik voetbal nu lekker in het dorp"

Leonard Nienhuis (28) heeft zijn profcarrière beëindigd. De doelman zette in het najaar nog zijn zinnen op een terugkeer in het betaald voetbal, maar een stage in oktober bij NEC leverde niets op. Nienhuis is nu aan het afbouwen bij de amateurs van Aduard 2000.

RTV Noord vroeg Nienhuis of Henk de Jong hem al benaderd had voor De Graafschap, waar Hidde Jurjus een tijd uit de roulatie is. "Mij hoeven ze niet meer te bellen. Het klinkt definitief en dat is het ook", reageert hij. "Ik voetbal nu lekker in het dorp bij VV Aduard 2000. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik keeper blijf of dat ik veldspeler word. Alle opties staan nog open."

Nienhuis doorliep de jeugdopleiding van FC Groningen, maar debuteerde in 2011 onder de lat van SC Veendam in het profvoetbal. Nienhuis kende zijn beste periode bij SC Cambuur, waarvoor de doelman zes seizoenen keepte en waarmee hij ook in de Eredivisie speelde. Zijn laatste club is Sparta.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Wat mis ik deze speler....na hem nooit meer een goede controlerende middenvelder gehad.
Kom maar snel terug na dit seizoen.

Joop

Wat dacht je van Narsingh. Speelt wekelijks eredivisie. Was prima bruikbaar geweest.

sunderland

Citaat van: Joop op maart 10, 2019, 15:31:42
Wat dacht je van Narsingh. Speelt wekelijks eredivisie. Was prima bruikbaar geweest.
tuurlijk stak er ver bovenuit hier. Hoefde niet mee te doen in de nacomp thuis tegen dord..

hobbes

Citaat van: Joop op maart 10, 2019, 15:31:42
Wat dacht je van Narsingh. Speelt wekelijks eredivisie. Was prima bruikbaar geweest.

Als hij niet geblesseerd is.