Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: zeewolde op november 10, 2018, 19:15:58
Smeets is gewoon een lul eerste klas en bij ons absoluut geen prof. Het meest foute voorbeeld wat hier gegeven kan worden. De ts doet genoeg fout bij ons maar spelers zoals Smeets, Brands , Swinkels en ook wel Bosz moeten vooral naar zichzelf kijken wat zij bij ons fout deden

en wat we als club fout doen want ja smeets doet het goed bij oss.bosz speelt probleemloos mee
bij de eagles dus dan vraag ik me af hoe kan dat.

Cambuurgek

Toen Bosz wegging hoorde je niemand erover, volgens mij werd hij hier als slap en traag bestempeld.

Je hebt toch vaak dat spelers het soms ergens anders beter doen, ook andersom.
Reijnen was hier een topper, bij FC Groningen waren ze blij dat hij weg was.

Smeets was hier te dik, heeft wat kansen gekregen maar pakte dan weer een domme rode kaart.
Voor mij persoonlijk lag het bij Smeets zelf vorig seizoen, niet voor niets dat hij (met alle respect) bij Top Oss zit.
Hij pakt het nu weer lekker op.

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op november 11, 2018, 13:25:49
en wat we als club fout doen want ja smeets doet het goed bij oss.bosz speelt probleemloos mee
bij de eagles dus dan vraag ik me af hoe kan dat.
misschien worden ze daar niet onmiddellijk tot de enkels toe afgebrand door supporters na een eerste foute pass.. Daar zijn we bij ons ook redelijk sterk in.

Vlampiep

Citaat van: Cambuur Groningen op november 11, 2018, 13:32:01
misschien worden ze daar niet onmiddellijk tot de enkels toe afgebrand door supporters na een eerste foute pass.. Daar zijn we bij ons ook redelijk sterk in.
Onze technische staf heeft te weinig empatisch vermogen om zich kleiner te kunnen maken dan sommige spelers die weer de weg omhoog weer moeten maken, wat gaat het botsen met de voetballer met een persoonlijkheid. Het is de kunst om dat weer in banen te leiden en de betreffende speler belangrijk te maken binnen de selectie.
Mijn indruk is dat de TS zich veel belangrijker vindt en een goede conses ontbreekt met gevolg van vertrek van de speler.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op november 11, 2018, 20:34:25
Onze technische staf heeft te weinig empatisch vermogen om zich kleiner te kunnen maken dan sommige spelers die weer de weg omhoog weer moeten maken, wat gaat het botsen met de voetballer met een persoonlijkheid. Het is de kunst om dat weer in banen te leiden en de betreffende speler belangrijk te maken binnen de selectie.
Mijn indruk is dat de TS zich veel belangrijker vindt en een goede conses ontbreekt met gevolg van vertrek van de speler.

Smeets komt binnen als een vetgemeste supporter, amateuristischer kun je het niet voorstellen. Ze accepteren dit met een empathisch vermogen waar je u tegen zegt. Dan krijgt hij uiteindelijk een basisplaats terwijl hij nog niet eens in de buurt is van afgetraind zijn. Wanneer je het dan nog op een of andere manier zo kunt verpesten dat je in de winter moet vertrekken dan kun je het niet hebben over de TS...

Dat eeuwige gelul over spelers met persoonlijkheid. Een echte persoonlijkheid stelt zich op in het belang van het team. En al die aannames over de TS zijn helemaal stuitend.

Wat conses betekent weet ik niet.

Ik ben blij voor Smeets dat hij na zijn schandalig gedrag bij ons, nog een kans heeft gekregen en heeft ingezien dat hij zich anders moet gaan opstellen als voetballer. Want voetballen kan hij wel en zoals hij nu is had ik hem graag bij ons zien spelen.
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 11, 2018, 21:18:07
Smeets komt binnen als een vetgemeste supporter, amateuristischer kun je het niet voorstellen. Ze accepteren dit met een empathisch vermogen waar je u tegen zegt. Dan krijgt hij uiteindelijk een basisplaats terwijl hij nog niet eens in de buurt is van afgetraind zijn. Wanneer je het dan nog op een of andere manier zo kunt verpesten dat je in de winter moet vertrekken dan kun je het niet hebben over de TS...

Dat eeuwige gelul over spelers met persoonlijkheid. Een echte persoonlijkheid stelt zich op in het belang van het team. En al die aannames over de TS zijn helemaal stuitend.

Wat conses betekent weet ik niet.

Ik ben blij voor Smeets dat hij na zijn schandalig gedrag bij ons, nog een kans heeft gekregen en heeft ingezien dat hij zich anders moet gaan opstellen als voetballer. Want voetballen kan hij wel en zoals hij nu is had ik hem graag bij ons zien spelen.

als een speler binnen komt als een vetgemeste supporter wat zou jij dan als ts en clubleiding doen???

Yellow Army

Citaat van: denistel op november 11, 2018, 21:31:31
als een speler binnen komt als een vetgemeste supporter wat zou jij dan als ts en clubleiding doen???

Hem in de winterstop eruit trappen als hij dan nog niet afgetraind is.
Area 58

Bankzitter

Ik weet niet of we nu zo anders dan andere clubs zijn daarin of dat de trainers de we aanstellen daarin zoveel verschillen. Ze willen allemaal eerst de defensie op orde en liever punten dan publiek vermaken, anders staan ze op straat.

Spelers die elders mislukt zijn hebben minder druk en vallen hier positief op. "Dure" spelers die een stapje omhoog maken, hebben het soms heel moeilijk. En we halen soms laatste moment een"buitenkansje"waar fysiek of mentaal het eea mee mis is, maar met zo'n gok zijn we ook aan oa Ogbeche gekomen.

Ik vind ook dat een eigenwijze, authentieke trainer met aanvallend voetbal goed bij de club past(Korbach, De Jong). En een sierlijke nummer 10, waarvan we vergeven als die z'n mannetje wel's laat lopen(type de Leeuw, vd Heide ,Crowley). Daar mag best een naar gekeken worden bij samenstellen van TS en selectie.

We moeten het ook anders proberen te doen dan andere clubs want zonder inventiviteit kun je met ons budget nooit concurreren.

Zonder middenvelders de competitie ingaan vind ik dan wel weer een beetje te experimenteel :P


El FLaco

@Bankzitter

Dou hest geliek!

Begint met eigenzinnige trainer die we lekker laten staan als we paar x verliezen

denistel

mij gaat het nog niet eens on winnen of verliezen al win ik liever alles.

ik wil een leuke avond hebben door een leuke pot voetbal te zien
met een id achter het spel wat je speelt en met de blik naar voren
gericht...schaakspel of tactisch gedoe zit ik niet op te wachten.wisselen
om het wisselen oek niet.
als je wisseld moet je dat doen om er beter van te worden of iets
te veranderen waardoor je de tegenstander beter kunt bespelen.

wat is de opdracht van Conraad bijvoorbeeld waar speelt ie en
wat laat ie zien op die positie? volgens mij veel te weinig maar
toch speelt ie altijd .wat is de de bedoeling van de ts daar achter?

waarom elbaad op rechts ipv sai en v koesveld op links waarom speelt
die jongen nooit..waarom krijgt etten geen kans???

zeewolde

Citaat van: denistel op november 12, 2018, 14:44:58
mij gaat het nog niet eens on winnen of verliezen al win ik liever alles.

ik wil een leuke avond hebben door een leuke pot voetbal te zien
met een id achter het spel wat je speelt en met de blik naar voren
gericht...schaakspel of tactisch gedoe zit ik niet op te wachten.wisselen
om het wisselen oek niet.
als je wisseld moet je dat doen om er beter van te worden of iets
te veranderen waardoor je de tegenstander beter kunt bespelen.

wat is de opdracht van Conraad bijvoorbeeld waar speelt ie en
wat laat ie zien op die positie? volgens mij veel te weinig maar
toch speelt ie altijd .wat is de de bedoeling van de ts daar achter?

waarom elbaad op rechts ipv sai en v koesveld op links waarom speelt
die jongen nooit..waarom krijgt etten geen kans???
mooie vragen voor Hake voor morgen. Ook waarom Schindler op zijn advies gehaald is?

speculeter

Of waarom altijd met 10 man terug bij een vrije trap tegen of een corner. Houd toch eens je snelste twee spelers voorin.
Scheelt je man of 6 in je eigen strafschopgebied.
Grotere ergernis is er niet bij mij :_spank

PePe

Roy Hendriksen gaat als assistent-trainer aan de slag bij Sporting Lissabon. (assistent bij Marcel Keizer)

denistel

Citaat van: PePe op november 14, 2018, 12:24:24
Roy Hendriksen gaat als assistent-trainer aan de slag bij Sporting Lissabon. (assistent bij Marcel Keizer)

beide totaal geen ervaring op dat niveau toch echt verbazend nieuws

Kuzmanovic-Apeldoorn

Rusnak scoort voor slowakije
Henk, held, bedankt