Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

okkele

doorlopend contract afgekocht.
wat houdt dat in wat betreft eventuele vergoeding aan cambuur?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Het schijnt dat Leeuwin zo'n 2 ton heeft opgeleverd voor Utrecht. Als de Huis aan Huis ons goed heeft voorgelicht zou Cambuur dus ongeveer 30.000 krijgen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Dan hoef je El Baad niet eens meer te verkopen, want het lijkt mij sterk dat daar meer dan 30k mee wordt bespaart. Dus ruimte voor een nieuwe aanwinst.

Montana

Citaat van: Collingwood op augustus 22, 2018, 13:30:13
Het schijnt dat Leeuwin zo'n 2 ton heeft opgeleverd voor Utrecht. Als de Huis aan Huis ons goed heeft voorgelicht zou Cambuur dus ongeveer 30.000 krijgen.

We hadden destijds nog te maken met het spelersfonds. Hoop dat deze 30k hier los van staat.

Collingwood

Citaat van: Montana op augustus 22, 2018, 15:17:58
We hadden destijds nog te maken met het spelersfonds. Hoop dat deze 30k hier los van staat.

Stel het spelersfonds speelt nog wel een rol (lijkt me helaas wel reëel), gaat dan het volledige bedrag daarheen of een percentage?
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Bankzitter op augustus 22, 2018, 14:51:34
Dan hoef je El Baad niet eens meer te verkopen, want het lijkt mij sterk dat daar meer dan 30k mee wordt bespaart. Dus ruimte voor een nieuwe aanwinst.

Dit geld is nooit op tijd binnen.

Bankzitter

We hoeven toch ook alleen salaris en mischien een huursom te betalen? Dat hoeft ook niet direct betaald te worden. Kopen zal er wel niet inzitten.

666

Misschien houden ze wel geld achter de hand voor in de winterstop...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: Bankzitter op augustus 22, 2018, 19:40:18
We hoeven toch ook alleen salaris en mischien een huursom te betalen? Dat hoeft ook niet direct betaald te worden. Kopen zal er wel niet inzitten.

Ik bedoel dat het waarschijnlijk zelfs niet op tijd zeker is dat de papieren op tijd binnen zijn en dan is het ook erg onverstandig om het al uit te geven

Bankzitter

De club is heel voorzichtig, begrijpelijk gezien het verleden.
Soms vraag ik me wel af of we niet doorschieten daarin. De beste manier om als BVO een mooi bedrag te verdienen is toch als het kapitaal op het veld staar. En daarvoor moet je durven investeren in een mix van goedkoop talent en duurdere ervaring.

papier

Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2018, 07:36:55
De club is heel voorzichtig, begrijpelijk gezien het verleden.
Soms vraag ik me wel af of we niet doorschieten daarin. De beste manier om als BVO een mooi bedrag te verdienen is toch als het kapitaal op het veld staar. En daarvoor moet je durven investeren in een mix van goedkoop talent en duurdere ervaring.

Moet je wel kapitaal hebben. Die kant gaan we op maar zover zijn we nog niet.

Lore

Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2018, 07:36:55
De club is heel voorzichtig, begrijpelijk gezien het verleden.
Soms vraag ik me wel af of we niet doorschieten daarin. De beste manier om als BVO een mooi bedrag te verdienen is toch als het kapitaal op het veld staar. En daarvoor moet je durven investeren in een mix van goedkoop talent en duurdere ervaring.

Nog steeds een negatief eigen vermogen, dus er is echt geen geld. En als je dan zwaar investeert dan speel je met het voortbestaan van de club. Lastig, omdat een goede transfer je financiële problemen ook kan oplossen. Maar het is nu gewoon echt niet verantwoord.

En je kan veel van de huidige leiding vinden, maar de financiële ontwikkeling van de club is echt indrukwekkend en gezien de historie van de club een absolute wereldprestatie.

Bankzitter

Het tempo waarmee we de richting positief vermogen gaan is inderdaad heel indrukwekkend.
Het frustreert alleen dat we het op het veld net dat extra stapje niet kunnen maken. We hebben spelers met potentieel binnengehaald, een trainer die ze ook beter kan maken, maar er mist gewoon de ervaring en klasse in de as waardoor het ontwikkelen van het talent makkelijker gaat. We laten veel geld liggen als bijvoorbeeld Robertha niet slaagt omdat er geen spelers zijn die hem goed aanspeleen en kunnen coachen.

Collingwood

Jurjan Mannes naar HHC Hardenberg (tweede divisie).
Houtkoop is op proef bij een Noorse club.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Bartholomew Ogbeche heeft een nieuwe club gevonden. De Nigeriaanse spits gaat zijn geluk beproeven in de Indiase competitie. Hij heeft zich dit weekend verbonden aan NorthEast United.