Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op augustus 16, 2018, 13:42:06
Leeuwin vertrekt waarschijnlijk van Utrecht naar een buitenlandse club. Ik meen me te herinneren dat we ook voor hem een doorverkooppercentage hebben bedongen destijds.

EDIT: De HaH meldde destijds inderdaad een percentage van 15%. Zou weer mooi meegenomen zijn.

Goed archief heb jij, je lijkt wel een historicus  8)
Henk, held, bedankt

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op augustus 16, 2018, 13:42:06
Leeuwin vertrekt waarschijnlijk van Utrecht naar een buitenlandse club. Ik meen me te herinneren dat we ook voor hem een doorverkooppercentage hebben bedongen destijds.

EDIT: De HaH meldde destijds inderdaad een percentage van 15%. Zou weer mooi meegenomen zijn.

Verloopt zoiets niet?

Collingwood

Citaat van: Lore op augustus 16, 2018, 14:33:13
Verloopt zoiets niet?

Niet dat ik weet, heb daar ten minste nog nooit van gehoord in het voetbal.

Lore

Citaat van: Collingwood op augustus 16, 2018, 14:39:10
Niet dat ik weet, heb daar ten minste nog nooit van gehoord in het voetbal.

Nou, hopen dat hij naar Real Madrid gaat!

Montana

LEEUWARDEN Ramon Leeuwin vertrekt zoals verwacht definitief naar FC Utrecht.

Hij tekende een contract voor de duur van twee seizoenen met een optie voor nog eens twee jaar. Leeuwin wordt om 12.00 uur door FC Utrecht gepresenteerd. Leeuwin (26) onderging maandag zijn medische keuring. Utrecht maakt 275.000 euro aan Cambuur over. Als Utrecht zich kwalificeert voor Europees voetbal krijgt Cambuur een bonus van nog eens 50.000 euro. In dat geval is sprake van de hoogste transfersom die Cambuur ontvangt sinds het jaar 2000. Toen nam het Engelse Norwich City Raymond de Waard over voor een bedrag van 225.000 pond. Omgerekend tegen de huidige koers gaat het om 276.000 euro. Bij een eventuele doorverkoop van Leeuwin door Utrecht krijgt Cambuur 15 procent van het transferbedrag. De centrale verdediger startte afgelopen seizoen bij Cambuur en speelde als aanvoerder een ijzersterk seizoen. Samen met teamgenoot Martijn van der Laan ontving hij de Zilveren Schoen en moest in het klassement van De Telegraaf alleen Ajacied Daley Blind voor zich dulden. Leeuwin begon zijn professionele carrière uitgerekend bij FC Utrecht. Via AGOVV (Apeldoorn) en ADO Den Haag belandde hij in 2013 zogezegd bij Cambuur. Met dank aan correspondent Henk Albers.

https://huisaanhuisleeuwarden.nl/2014/05/22/ramon-leeuwin-voor-twee-seizoenen-naar-utrecht

speculeter

Je zou toch zeggen als dit doorgaat er geld is voor Nog een goede aankooo

ruubmac

Ze zullen hem wel transfervrij laten vertrekken. Heeft vorig jaar ook niet zoveel gespeeld bij FCU. 15% van € 0,- is niet veel.

mescc

Citaat van: ruubmac op augustus 17, 2018, 09:03:49
Ze zullen hem wel transfervrij laten vertrekken. Heeft vorig jaar ook niet zoveel gespeeld bij FCU. 15% van € 0,- is niet veel.

Die 15% zal dan naar de investeerders gaan?

Bankzitter

Spelersfonds is toch al afbetaald? In ieder geval steeds dichterbij het punt dat we schuldenvrij zijn. En dan kunnen we eindelijk eens wat aankopen doen.

Drumfather SCC

Crowley zet Willem II op voorsprong

Holwerd voor Cambuur

En Bosz scoort ook :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Drumfather SCC

Citaat van: zeewolde op augustus 03, 2018, 14:12:58
Djavan Anderson gaat definitief naar Lazio.

..... en gelijk door naar de Serie B op huurbasis

Collingwood

Leeuwin volgens VI onderweg naar het Deense Odense. Dat zal Utrecht en dus ons wel niet al te veel opleveren. Ik had gehoopt op de Championship of de 2e Bundesliga ofzo.

Drumfather SCC

Citaat van: Collingwood op augustus 20, 2018, 12:43:54
Leeuwin volgens VI onderweg naar het Deense Odense. Dat zal Utrecht en dus ons wel niet al te veel opleveren. Ik had gehoopt op de Championship of de 2e Bundesliga ofzo.
Inmiddels bevestigd!